Doua jucarioare fascinante

Publicat pe Actualizat pe

Manute. Calde, cu degetzele grasute, cu linii care strabat si impart palma in pernute ca la pisici. Le-am vazut prima oara la ecografia morfofetala, zece acusoare fluturand in lichidul amniotic. Misca din tot corpusorul ei mic de 650 grame, ingreunand masuratorile doctorului.
In primele zile, erau aproape transparente, imateriale, se miscau haotic, se intindeau spre mine neajutorate.
Le-a descoperit cu putin timp in urma. Acum sunt utile. Apuca jucarii, le baga in gura, le studiaza indelung si le canta pe limba ei.
Vor scormoni nisipul prin parcuri, vor pieptana papusi, vor tine strans si stangaci stiloul in primele zile de scoala.
Va mangaia cu ele cine stie ce iubiri, isi va alinta copiii, isi va castiga existenta.
I le iau si mi le pun cateodata pe fata. Nu stie sa ma mangaie, dar le intarzie putin pe obrajii mei, mici, moi, gingase. Imi zambeste, le indeparteaza si incepe iar sa le priveasca fascinata.
3 gânduri despre „Doua jucarioare fascinante

    Jurnal filipesc (1) – ceva-urile « About Eva a spus:
    23 Septembrie 2011 la 7:03 AM

    […] si Eva a trecut candva prin asta […]

    stefyapost a spus:
    25 Septembrie 2011 la 4:05 PM

    cata emotie si iubire am gasit in povestioara ta!!!!!

      adra_bell a răspuns:
      5 Octombrie 2011 la 10:56 AM

      Multumesc! Parca a trecut atat de mult de atunci…

Lasă un răspuns

