Prietenul la nevoie se cunoaste

Publicat pe Actualizat pe

Dragi prieteni
Eu v-am dat premii, va astept sa le ridicati, dar acum e randul vostru. M-am inscris la un concurs aici si am nevoie de voturile voastre. Haideti sa-i lasam fara jucarii si sa le mutam pe toate la mine acasa. Va fac parte, parol! Ma puteti vota zilnic, adica un vot pe zi, sunt deghizata in Miffy, iepurasul meu drag, si am nume de cod Eva-Miffy-Guguluff. Cand plecati de la mine dati o raita si pe la Vlad. Curand il inscriu si pe Raducu – aoleu, nu v-am spus ca m-am intalnit fata in fata cu Raducu? sunt in love da’ sa nu auda tata, shhhh – si pe Matei.
Asta e poza de concurs, o pun ca s-ar putea sa nu ma recunoasteti, sunt cam deghizata, cand votati lasati si comentarii, spuneti cine sunteti, ca va verific.
Cu drag, Eva

Lasă un răspuns

