Eva se descrie Orange

Publicat pe Actualizat pe

Vladut s-a descris oranj si e curios sa vada cine sunt eu.

Sunt frunza uriasa pe care mi-a dat-o mami in parc si toate pietrele pe care nu am voie sa le gust.
Sunt pasii mei nesiguri pe trotuar.
Sunt Matei, cu care ies la plimbare, si toti baietii, mai putin inocenti, ce vor urma si pentru care tata zice ca-si va cumpara un puscoci.
Sunt asistenta care imi facea injectii si sunt tata care suferea mai mult decat mine.
Sunt nasa, care m-a tinut sovaielnic in brate, si puiutul ei din burtica cu care abia astept sa ma joc.
Sunt sanul care ma hraneste, ma alin(t)a si ma adoarme.
Sunt propriul meu ADN mitocondrial, deci sunt mama, mama mamei, bunica mamei si toate femeile uitate din neam.
Sunt bucurie, lumina si iubire.

Oare cum s-ar descrie oranj Sofia, Max si Basse?

Lasă un răspuns

