Numai nimicuri in magazinul universal de est

Publicat pe Actualizat pe

Daca tot m-a trezit Eva la 4 dimineata si n-am mai adormit la loc de foame, de fapt am mancat si am devenit mult prea vioaie, am stat pe balcon si m-am gandit la diverse nimicuri.

Nimicul 1. Iata ca si masinuta noastra, intrata in lupta pentru cucerirea locului de parcare, a primit o amenintare foarte serioasa, sper sa se descurce daca ajunge in situatii limita. Fugi sau lupta, my dear car!


Daca nu reusesti, lasa ca am sunat eu la Politie si am aflat adresa berbecului care a lasat biletul cu tot cu numarul masinii personale. Nu stiu ce as putea sa-i fac, deocamdata il fac de ras in blogosfera ca nu stie sa scrie. Na!

Nimicul 2. Ce dovada de simt al umorului ar fi dat constructorii giurgiuveni daca ar fi numit si cel de-al doilea bloc cu magazine la parter conform planului original. Asa au facut un bloc vestic numit MUV1 (Magazin Universal de Vest) si un bloc estic MUV2

Nimicul 3. Vorbeam odata cu un tip din Maramu’ care a crezut ca sunt incredibil de natafleata cand a auzit ca eu, de la Giurgiu, de la Dunare, nu stiu sa inot. Pai, nu stiu! Unde sa fi invatat? In Dunare doar sinucigasii invata sa inoate, la strand nu puteam ca schimbau apa o data pe saptamana, bazin acoperit nu aveam pe vremea aia. E da, s-au mai schimbat lucrurile si pe aici, acum avem una bucata bazin acoperit, dar nu ai acces la el, ca e al unei scoli, iar la strand exista in continuare cele doua bazine vechi, basca o piscina nou construita. Asta vara, pentru cei dornici sa invete inotul, situatia statea cam asa:
Bazin acoperit – doar pentru cei cu varsta intre 5 si 12 ani
Strand – intrare 10 lei la bazine, dar bazinele nu aveau apa; daca ai venit la strand pentru apa, (cat de pretentios poti fi!!), poftim, apa in piscina 15 lei intrarea dar platesti si intrarea la bazine inainte.
Dunare – inoti pana la primul curent si apoi faci pluta pana la mare.

Nimicul 4. Gugaleii care ajung pe blog prin tot felul de cautari ciudate-haioase-enervante:
informatii daca a intrat lingura de plastic in mana – probabil nu e lingura ci cutit, probabil nu e plastic ci metal
cand copilul se loveste de masa – muti masa, e clar ca-i sta in drum
strabunicul lui nevastuica – tot o nevastuica cred eu, asta daca strabunica lu’ nevastuica a fost fata cuminte si n-a dat iama prin speciile inrudite
„familia roademult” – da, ne-ai gasit, noi suntem. Ne place cel mai mult fisticul dar nu refuzam nici alunele, nucile braziliene sau nucile astea neaose
celus tarpan nu – ba da
persoanele cu numele”alina”ce calitati si defecte au? – probabil au calitatea de a fi aliniate si defectul de a fi alintate
fotografii cu prietena mea dezbracata – poor you!
asistente si doctorite in pielea goala – aici sunt confuza! Daca sunt in pielea goala cum stii ca sunt asistente sau doctorite?
daaaa ce mica este lumea – daaa, o iei la picior. Daaa, ce enervati sunteti voi astia care intrati de pe lumeaemica.ro si eu nu stiu cum de ma gasiti p-acolo
fundulete goale – n-avem. Numai pampersate
pisoiul meu musca si zgarie – e ok. Cand incepe sa latre, vezi ca e nasol. Sau e catel
un dialog in gradina bunicii de legume – Vreau si eu, vreau si eu o bunica de legume! Sau de fructe! Sau, si mai bine, de ciocolata cu tiramisu!

5 gânduri despre „Numai nimicuri in magazinul universal de est

    luckyrock a spus:
    23 Ianuarie 2011 la 11:57 PM

    :))))

    cum spuneam si la postul anterior – asta-i distractia cea mai mare cand ai un blog.:D

    „Familia Roademult” este o carte foarte draguta despre o familie de soricei, mi-a placut la nebunie s-o citesc in copilarie.:)

    avand in vedere ca am pierdut-o… astept cu nerabdare noua editie scrisa de voi, despre ce roadeti toata ziua!:))

      adra_bell a răspuns:
      24 Ianuarie 2011 la 5:42 AM

      uimitor, dar strandul Giurgiu are si azi aceeasi politica, adica platesti intrarea dar nu-i apa in bazine!
      intre timp m-am pus bine la punct cu cartile pentru copii

    luckyrock a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 6:07 AM

    si ai si „Familia Roademult”??:)

    cu strandurile… probabil platiti pentru iarba… si pentru soare.:))

      adra_bell a răspuns:
      24 Ianuarie 2011 la 12:06 PM

      nu, n-am „Familia Roade-mult”. Nooo, nici gand sa calcam pe la stranduri, vara avem locurile noastre, am descoperit p-aici un paradis de plaje pustii marginite de paduri.

    luckyrock a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 12:24 PM

    ia uite ce am gasit aici!

    http://www.librarie.net/carti/9044/FAMILIA-ROADEMULT-FLORIAN-CRISTESCU

    sigur o voi comanda. numai 3 lei?? nu-mi vine sa cred. trebuie, insa, sa mai comand si alte carti, se pare ca [,] comanda minima este de 20 lei.

    ca sa vezi unde duce o discutie despre nimicuri!:))

Lasă un răspuns

