Lumea vazuta din masina

Publicat pe Actualizat pe

Galben solar cat vezi cu ochii. La marginea lanului de rapita am gasit multi stupi de unde am cumparat miere proaspata abia scoasa de pe rame.


Nunta in tiganie, circulatie oprita, tiganci foarte tinere si frumoase, imbracate in rochii extrem de colorate si inzorzonate, care le fac sa arate ca niste pasari exotice, danseaza pe sosea. Ar fi trebuit sa oprim si sa le fac multe fotografii, dar mi-e frica de ei, fiorosi, cu lanturi enorme de aur care le atarna peste burtile uriase.

Un gând despre „Lumea vazuta din masina

    luckyrock a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 7:10 AM

    ai dreptate, chiar ca arata ca niste pasari exotice!:))

    asteptam odata la usa unui cabinet medical si in sala [de asteptare] se aflau si 3 tiganci. faceam ce faceam si din 5 in 5 minute ma uitam la ele [mai mult sau mai putin discret…].

    mi-era imposibil sa ma abtin! erau atat de inflorate si de stralucitoare!:D

Lasă un răspuns

