In the mood for – versiunea mea plus papucarii de nisip

Publicat pe Actualizat pe

Mi-a placut mult o postare a lui Ralu’, cica „in lipsa de inspiratie” si am luat-o ca pe o leapsa, ce muzici noi si/sau stranii am mai descoperit in ultimul timp.
Bjork, foarte tanara, cantand cu o formatie islandeza, imi place tot albumul, cap-coada desi nu ascult altceva Bjork

Kent cu versurile lor poetice si clipurile lor foarte black (aici e doar un mix de imagini)
I was long the lonely only child
A monster at the bottom in a homemade storey bed
And at a distance I saw the lights die in the fog
Exactly when the darkness is lit up again

Therion, au cantat iar pe langa noi, in Ungaria, nu mai imi fac inima rea, au fost ei la Bucuresti, doar ca eu am aflat in seara aia, cand ne-a sunat un prieten sa ne intrebe daca suntem la concert:D

Evident muzicile astea le-am descoperit acum mult timp, doar nu vroiati sa aflati despre elefantul Cici care si-a pierdut cipicii, cea mai nou revelatie muzicala. Daca o luati ca pe o leapsa poate ma mai innoiesc si eu, muzical vorbind.

Mi-a placut si familia de pantofiori a Bogdanei, fara sa fur nicio idee, facusem si eu o poza la mare, familia papucara in nisip.

Lasă un răspuns

