Sibiu

Publicat pe Actualizat pe


Prima mea panorama, a se judeca cu mare ingaduinta, am mai gresit pe ici, pe colo prin punctele esentiale

Omul cu chitara

Strada Scarii

Si aici am facut multe poze strambe, dar recordul l-am atins la Biertan

Fetita cu sandale verzi

Momentele mele

Eva alearga fericita dupa porumbei. Sunt si cateva vrabii care profita de festinul de paine, pufuleti si seminte, porumbeii zboara, vrabiutele, mai indraznete, nu prea se sinchisesc de tropaiala picioarelor mici. Eva se opreste langa ele si striga cat poate ea de tare „mica, mica, mica!”

Pe drum ne oprim sa cumparam mure de la niste tiganusi. De masina se apropie un danciuc pe la 5 ani, cu ochi negri, tinand la piept o galetusa. Cobor geamul si copilul ma priveste mut, mirat si manjit tot de mure (am cornitele rosii pe cap). Imi sopteste intimidat „5 lei doamna! Dar…aveti coarne!?”

Lasă un răspuns

