Diverse: bio, jucause, frumoase sau comestibile

Publicat pe Actualizat pe


De folos
Cosmetice Mayam pentru copii, de fapt sampon si gel de dus, pana la cosmetice mai avem ceva. Surpriza placuta a fost ca sunt romanesti, certificate bio, fara adaosuri chimice, cu ingrediente procesate traditional, pretul este foarte accesibil. Am avut si surprize neplacute. Sunt foarte lichide, ceea ce ar fi un lucru bun care arata ca nu contin agenti chimici de ingrosare, dar de ce nu au facut un recipient potrivit, sa fi tinut si ei cont ca tii cu o mana copilul si e cam greu sa manevrezi un flacon cu diametrul mare care tinde sa se verse tot deodata?! Un simplu dop care sa limiteze debitul ar fi fost suficient. In rest nimic de zis, sunt ambalate atragator, zici ca-s de mancare.
Sunt obisnuita cu mirosul cosmeticelor bio, mai bine zis cu lipsa a tot felul de parfumuri, samponul Mayam are un miros usor cam dur, totusi parul Evei miroase demential dupa spalare, in schimb gelul de dus are o puternica aroma de insecticid.
Un mare plus il are samponul pentru adulti, miroase delicios, nu mai am nevoie de balsam, parul meu dificil cu fir subtire, pe care Eva l-a mostenit, se aseaza foarte frumos. Nota 10
Un cer instelat pentru printesa mea
Jucarica asta costisitoare este pentru copii mai mari, dar mi-a placut atat de mult ca mai-mai as cumpara-o si eu sa am o bolta instelata proprietate personala.
Proiecteaza pe tavan stele, linii si numele constelatiilor, are si o telecomanda care te ajuta sa trasezi o traiectorie pentru propria ta cometa, doar ca mai astept sa creasca Eva, poate pana atunci se milostiveste cineva sa traduca CD-ul cu mituri antice care insoteste mini-planetariumul.
Pana atunci am recuperat de la bunici un aparat d-ala care merge cu diapozitive, in perfecta stare de functionare, urmeaza sa facem rost de diapozitive cu povesti, intuneric in camera si proiectam povesti imagine cu imagine ca in antichitate cand erau mami si tati mici.
Frumos
Am mai descoperit niste muzica pentru copii, in afara cutiutelor muzicale, versurile sunt dragute, Eva danseaza de-i sfaraie calcaiele, nervi tari sa am sa o ascult si eu, ca altfel copilul danseaza foarte bine dupa Therion si nici la AC/DC nu sta pe margine. Dar e bine totusi sa ai ce canta tancului, asa ca pe copii de la ROGVAIV i-am trecut pe lista noastra de distractii.

Ghici cat de mult te iubesc? O carte gen Editura Copiilor, de citit inainte de culcare, o poveste plina de sensibilitate despre iubirea filiala si iubirea parinteasca, care incurajeaza copilul dar si parintele sa-si arate sentimentele. Copii oricum se nasc iubitori si dornici de iubire dar mai sunt si parinti care cred ca afectiunea aratata copilului duce la rasfat. Povestea celor doi iepurasi, tata si fiu, este o lectie si pentru ei.

Cuburile Emalldo – o singura jucarie-o mie de posibilitati
O jucarie simpla care ofera nenumarate posibilitati de joaca, cubul Emalldo se poate transforma in casuta, stea, sarpe, barca, pasare, poate lua nenumarate forme, fantezie sa fie. Made in Romania, inventate de o femeie matematician, uriasele cuburi se pot folosi de la cele mai mici varste si dezvolta imaginatia, gandirea kinestezica, gandirea vizuala… si alte gandiri, serios, mie mi se pare o jucarie fascinanta, am incredere in jucariile simple, pana la urma jucaria preferata a Evei este un set de pahare patrate din plastic.

Gustos
Clatite pufoase a la JamieIngrediente:
3 oua mai mari
115 gr faina
1 lingurita mai cu varf cu praf de copt
140 ml lapte
un praf de sare
4 lingurite cu varf de zahar
Se separa albusurile de galbenusuri. Galbenusurile se amesteca cu zaharul si cu laptele, apoi se adauga treptat faina si praful de copt. Peste compozitie se pun albusurile batute spuma, tot treptat, amestecand de jos in sus. Se coc in tigaia unsa si se servesc cu dulceata sau branza. Peste clatita din tigaie se pot pune si fructe proaspete, urmand sa fie prajita pe partea cu fructele. Noi le-am mancat la micul dejun cu dulceata de zmeura, made by mamaia de la Buzau. Voila!
 

Lasă un răspuns

