Balcic II

Publicat pe Actualizat pe















In loc de concluzie
Daca ai copil mic e bine sa mergi in acelasi loc de doua ori, asa reusesti sa vezi aproape tot.
Nemtii sunt noii japonezi, erau peste tot cu deseleuri atarnate de gat.
Sa-mi spuna si mie cineva ce inseamna malinka, e doua oara cand ma abordeaza o rusoaica cu acest cuvant, prima data, din cauza imprejurarilor, am crezut ca vorbeste despre un iepure.

6 gânduri despre „Balcic II

    alina a spus:
    29 August 2010 la 9:26 AM

    laptopul asta al meu ori imi face feste, ori nu stiu … ma chinui sa spun si eu aici ca mi-au placut asa de mult imaginile astea, ca tare imi doresc sa putem vizita si noi intr-o buna zi Balcicul. atat. pfiuuuu …

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 10:38 AM

      Alina, e posibil sa-ti faca probleme fiindca sunt postari importante de pe blogspot, de anul trecut. Balcicul e superb, are o atmosfera a lui

    Lixa a spus:
    30 August 2010 la 4:28 PM

    nu m-am uitat pe blogspot daca ai aflat ce inseamna malinka, dar mie mi-a sunat repede in gand cantecul rusesc cu malinka kalinka (cred ca-l canta si cineva pe la noi). Asa am aflat ca malinka inseamna mica (http://ro.wikipedia.org/wiki/Kalinka) 🙂

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2010 la 7:19 PM

      cu ceva timp inainte ne intalnisem cu o familie de rusi la o manastire din Gr. Era si un iepuras scapat prin gradina manastirii si rusoaica-mama a venit la mine si-mi zicea ceva de malinka, de unde eu am inteles ca vorbeste despre iepure si-i dadeam inainte in eng ca a scapat si o sa-l bage cineva la locul lui. Mi-am adus aminte si de malinka kalinka dar cum mintea mea functioneaza cateodata dupa regulile ei alambicate am crezut ca s-ar putea traduce „iepurele Kalinka”:))

    luckyrock a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 7:54 PM

    ce frumoasa calatorie virtuala!:)
    mi-au placut fotografiile si mi-au trezit o pofta nebuna de a calatori.:D
    abia astept sa vina vara.8->

      adra_bell a răspuns:
      24 Ianuarie 2011 la 10:43 PM

      ah, ba nu, uite, am ajuns in acelasi an! M-as muta la Balcic, orasul e tare frumos, multi arhitecti romani din scoala veche au proiectat casele de acolo

Lasă un răspuns

