Culori de octombrie

Publicat pe Actualizat pe

M-am trezit la 5, uite-asa de odihnita, prea adorm odata cu Eva. Am bantuit la calculator, am scris despre papusi (pun si un chestionar pe margine), am iesit la plimbare si m-am intors cu multe poze

Una pentru geamana, ca e ziua ei, mai are fix o luna pana face 2 ani. La multi ani!

Alta pentru mami, care a castigat cinstit compozitia de toamna, starnind un concurs despre fetita cu gastele. O floare umila dar spectaculoasa, straluceste peste tot de primavara pana toamna, are frunze bune de salata, flori excelente pentru „miere” si apoi face umbrelute pentru zane si spiridusi. Sper sa-ti placa.

O fotografie pentru echipa locala de fotbal care si-a castigat cel mai tanar fan, nu pentru cum au jucat, nici nu ne-am uitat, ci pentru cum bateau tobele si scandau suporterii.

Eva s-a dus in tribuna galeriei si a aplaudat de mama focului. Ne-a placut, mai mergem

Si s-a dat intr-un tobogan inalt, sus-sus, ca aproape a ajuns cu mana la un nor. Aproape, da’ tot si-a inmuiat varfurile degetelor in albastrul din care e facut cerul

Cand ne-am intors acasa am gasit un zambet mic la magazinul de langa bloc

I-am dat 50 de bani si a venit de bunavoie in pumnisorul strans al Evei. Nu e singur, are multi frati risipiti peste tot prin casa

2 gânduri despre „Culori de octombrie

    luckyrock a spus:
    24 Ianuarie 2011 la 8:27 PM

    chestia aia ruginita pe care sta fetita ta este… un balansoar?

    culoarea cerului senin contrasteaza puternic cu leaganul ala.

      adra_bell a răspuns:
      24 Ianuarie 2011 la 10:45 PM

      da, e un balansoar, dar nu e ruginit, e din lemn, mai putin manerul ala

Lasă un răspuns

