Respect-restaurare-rosu pe camp

Publicat pe Actualizat pe

A inceput campania, de parca s-ar fi sfarsit vreodata! Deja am renuntat sa ma mai uit la stiri, timpul de TV este drastic redus.  Ma avantasem sa scriu un articol despre respectul care nu se cerseste ci se impune, despre vot-votati-votanti, dar m-am enervat scriind si am renuntat.

Am constatat totusi, duminica seara, pe un camp plin de gunoaie, ca rosu sta tras pe dreapta

Are si niste caini de paza, maidanezi, dar destul de agresivi.

Cand o sa gasesc ceva de dreapta, pe dreapta sau ceva de stanga pe stanga, o sa va tin la curent, dar sa nu va asteptati sa fie prea curand.
Votati? Cu cine? Hac!

Chiar inainte sa reduc timpul de TV am vazut o emisiune mistocuta pe TVR1, deja la a 6-a editie. Cum sunt cartitoarea sefa, ma intreb de ce trebuie sa donez, daca mi-am platit taxele, TVA-ul imi ia o buna parte din salariu si asa mai departe. Pe de alta parte ma doare sufletul sa vad frumuseti in paragina si imi aduc aminte ce mult m-au bucurat in concediu cetatile sasilor. D-aia zic ca trebuie sa donez. Sustineti vreun proiect?

Lasă un răspuns

