Intalnirea cu toddlerul. 5 reguli de politete sau ce sa nu spui

Publicat pe Actualizat pe

1. Ia la mama o bombonica!
In primul rand eu sunt mama, in al doilea rand si in consecinta eu, mama, hotarasc ca Eva nu mananca bombonele de provenienta incerta, cu hartia dezlipita, scoase din acelasi buzunar in care amabila doamna tine chei, bani si alte cele. Pana acum nu am constientizat ca doamnele in varsta umbla cu bombonele/biscuiti/pateuri prin buzunare.

2. Imi spui si mie cum te cheama? Da’ cati ani ai?
 Intai te prezinti tu, cu nume, prenume, varsta si apoi poti interoga si copilul, asta daca mai aude intrebarea de hohotele mele de ras. Dar ma rog, daca vrei o prezentare oficiala si completa cam asa se face, dupa regulile bunelor maniere. Acum daca tu nu le cunosti, nu cere unui copil de doi ani, care abia ciripeste cateva cuvinte, sa le respecte, nu-ti exprima regretul ca „asa fetita/baiat mare si nu vorbeste”, nu intreba daca i-a mancat pisica limba, nici macar nu avem pisica, nu insista pe aceasta linie, ca sa nu auzi cat de bine si de popular vorbeste mama copilului

3. Vai ce rusine! Fetita/baiat mare si merge in brate/carucior!
Hai sa lamurim lucrurile: stii diferenta dintre mare si mic? Mic e la doi ani, mare e la 10 ani, dar indiferent de varsta un copil are dreptul sa oboseasca si sa aleaga alt mijloc de locomotie. Daca e in brate inseamna ca parintele a fost de acord sa fie tratat in acest fel, s-ar putea chiar sa-i faca placere sa-si tina copilul in brate -incredibil, dar exista astfel de parinti – daca e in carucior nu intreba apoi ingrijorata: Vai, dar are doi ani, nu merge nici acum in picioare? fiindca stiu metode de a transforma falsa ingrijorare in stupefactie

4. Ce mananci tu acolo bun? Imi dai si mie?
Nu, nu-ti da, din niste motive extrem de solide pe care un copil mic le stie bine, spre deosebire de tine. Intai ca, daca mananca, chiar e bun sau ii e foame, doi, nu te cunoaste, recunoaste cinstit, daca un necunoscut ti-ar cere din bucata ta de sandwich nu i-ai da fara sovaiala, trei, ii intri in spatiul personal atunci cand continui sa insisti cu mana intinsa: Hai, da si mie, da si mie! 

5. Imi dai si mie sa pup un obrajor/o manuta? 
Dom’le pe mine m-a disperat poporul asta pupacios! Pupatul e un semn de afectiune, de ce ti-ar arata copilul meu afectiune, cand nici macar nu te cunoaste? Daca treci pe langa cineva si esti brusc oprita: Vai doamna, ce palarie misto aveti! Da sa pup! tonc-Tonc! pana sa apuci sa intervii, nu zici ca persoana respectiva e nebuna? Pai vezi? Acum sa zici mersi ca fetita mea nu vorbeste ca un copil de 5 ani sau ca o ipotetica pisica i-a mancat limba, ca altfel ai fi auzit: Nebuno!
Nu, nu e voie nici sa o ciupesti de obraji, sunt bucalati de la mama natura, e adevarat, dar mai exista femei cu sani frumosi, barbati cu fesieri aratosi, du-te si ciupeste d-acolo, daca ai acest obicei. 

58 de gânduri despre „Intalnirea cu toddlerul. 5 reguli de politete sau ce sa nu spui

    luckyrock a spus:
    25 Ianuarie 2011 la 8:17 AM

    ooooo ce-mi place postul asta!!

    eu am promis ca, daca se va intampla vreodata sa-mi ia vreun necunoscut [sau chiar si un cunoscut] copilul de mana / picior / alta parte a corpului, ii fac si eu acelasi lucru! sa vad, cat de bine se simte cand brusc cineva il atinge!

    ce sa mai spun ca am vazut cazuri cand persoane straine se opreau in dreptul unei mamici si ii cereau sa le dea bebelusul in brate „numai un pic”. WHAT?? lumea asta e nebuna, zau asa!

    nici pe aia cu mancarea nu o agreez, nici macar daca vine din partea altei mame. si sunt unele carora degeaba le atragi atentia ca bebelusul tau nu mananca, ele ii duc bucata la gurita si, daca cel mic se opune, o imping cu forta!!! palme merita femeile astea, nu altceva, sa se trezeasca la realitate!

    cu cersitul, ce sa mai zic? „imi dai mie jucaria? imi dai mie ce papi tu acolo? imi dai mie…?” iti dau eu tie un branci, nu vrei? sa fii cat mai departe de copilul meu!

    ce ma mai irita pe mine: cum stalcesc adultii cuvintele, imitandu-i pe copii, in loc sa le pronunte corect! i-am tinut odata teorie cuiva pentru ca se amuza copios cand il intreba pe copil „vrei aiurt?”, in loc sa-l invete sa spuna corect „iaurt”. [si baiatul era maricel, avea vreo 5 ani, deci nu mai era „micut si dulce”]

    diana a spus:
    8 Ianuarie 2012 la 2:16 PM

    tu n-ai invatat pana acum ca [] copiii nu sunt oameni? ca nu se aplica aceleasi reguli ca la adulti?😦

      adra_bell a răspuns:
      8 Ianuarie 2012 la 2:20 PM

      e de acum doi ani postarea asta, Diana. Intre timp, am tresarit dureros cand am auzit: „nu ma invata pe mine un cacat de copil”, „ete, oul invata pe gaina”

        diana a spus:
        8 Ianuarie 2012 la 5:37 PM

        adica acum ai invatat ? :))))

          adra_bell a răspuns:
          8 Ianuarie 2012 la 7:45 PM

          nu, mi le-am amintit, le uitasem.

    Raluca a spus:
    8 Ianuarie 2012 la 2:43 PM

    Am ras in hohote, cred ca mi-am trezit copilul, dar a meritat :))))))))

      adra_bell a răspuns:
      8 Ianuarie 2012 la 7:47 PM

      razi si tu in soapta. Eu ma sufoc de ras, dar nu s-aude nimic, asa o exasperam pe o fosta colega de liceu, posesoarea unui ras cristalin de toata frumusetea, mereu era data afara de la ore din cauza rasului meu tacut

    degetica a spus:
    8 Ianuarie 2012 la 5:07 PM

    si dupa aia sunt catalogati de nesociabili si needucati.
    😦

      adra_bell a răspuns:
      8 Ianuarie 2012 la 7:46 PM

      salbatici. Mor cand aud

    maria coman a spus:
    8 Ianuarie 2012 la 8:48 PM

    ah, eu am invatat-o pe smaranda sa spuna nu pune mana pe mine :))
    stiu ca nu e politicos, pe de alta arte nu mu se pare politicos nici sa pui mana pe un om, fie si mic, asa, pentru ca tie ti se pare normal

      adra_bell a răspuns:
      8 Ianuarie 2012 la 9:21 PM

      E o postare mai veche, Eva nu avea 2 ani, o aparam eu, ca o vulturita te asigur:D Acum nu mai e nevoie, se apara singura, dar si vecinii au invatat ca nu-i maimutica lor

    lar a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 11:04 AM

    Mie imi place aia cu „pe cine iubesti mai mult?pe mama sau pe tata?” Asta mi se pare tzarania maxima la intrebari copiii…..

      adra_bell a răspuns:
      9 Ianuarie 2012 la 12:53 PM

      ooo, da! Si exista si o alta porcarie in oglinda oarecum: „acum, ca a venit fratiorul (pe lume n.m) mami si tati o sa-l iubeasca mai mult pe el, ca e baiat.” Cu varianta: „pe cine iubeste mami mai mult? pe tine sau pe fratior?”

        lar a spus:
        15 Ianuarie 2012 la 4:53 PM

        pe asta cu fratiorul nu o stiam….am doar 1 copil…..dar se pare ca daca mai fac unul o sa urmeze si alte intrebari surpriza…….

    ddd a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 12:48 PM

    Faptul ca mamele au vreme sa scrie si/sau sa gandeasca in acest fel, este probabil dovada că, să stai doi ani cu copilul este poate un pic cam mult.

      adra_bell a răspuns:
      9 Ianuarie 2012 la 12:51 PM

      pe cand e ok sa comentezi hodoronc-tronc pe blogurile acestor mame. Apropo, de la munca sau de acasa te dai pe bloguri?

        ddd a spus:
        9 Ianuarie 2012 la 3:21 PM

        De la munca. Este foarte posibil ca, daca as fi stat si eu cu copilul acasa 2 ani sa fi adoptat aceeasi atitudine prevazatoare ulterior. Noroc ca a a scapat piticul de mine repede🙂 Acum se dezvolta normal, are sistem imunitar care sa-l apere daca mananca bomboane nesterile, este capabil sa socializeze cu babele in autobuz si va fi pregatit sa primeasca SMS-uri de felicitare nesemnate de la persoane care au impresia ca le va purta el numerele in agenda.

          inna a spus:
          10 Ianuarie 2012 la 12:17 AM

          🙂 un raspuns mai mult decat sanatos adra_bell🙂 .E frumos sa cresti un copil, nu un cactus . Pana la urma ce obligatie au ceilati sa-ti bage copilul in seama? Poate chiar le e drag si ar trebui sa te bucure . Poti lua bomboana ca sa nu se simta batranica prost.Te-ai gandit ca poate e singura ei bucurie? Show some humanity….

            adra_bell a răspuns:
            10 Ianuarie 2012 la 6:13 AM

            ohhh, nici nu ma mai obosesc. Bombonica aia e un simbol, dar deh, „e grele” de inteles. Ideea e ca ar trebui sa ne comportam cu copiii altora la fel de respectuos ca si cu adultii. Cand vei face un copil vei intelege mai multe

            Aura a spus:
            11 Ianuarie 2012 la 11:40 AM

            Show some humanity? :)) Ce e atat de „uman” in a ii crea copilului tau o stare de disconfort pentru a indeplini „unicele” bucurii unor batranele invazive si intruzive? Copilul nu e „pet”, animalut de casa numai bun de mangaiat/ „omenit” cu tratatii de te miri cine se nimereste prin preajma, e si el o persoana si trebuie tratat ca atare, cu respect si consideratie.

          ratoiu a spus:
          28 August 2013 la 2:45 PM

          corect, ddd! foarte corect! avem de-a face aici cu un eu hipertrofiat de primipara, cu o mama castratoare to be! genul acela de mama pentru care nimeni si nimic nu este destul de bun pentru plodul ei.

          eu sunt fericitul tata si cel mai bun prieten al unei domnisoare de 19 ani, studenta in anul II in uk, crescuta echilibrat si care s-a dezvoltat ca atare. staful meu: lasati copiii sa decida pentru ei insisi, inca de la varste fragede. nu in toate privintele, dar in cat mai multe cu putinta. lasati-i sa se loveasca cu capul de pragul de sus. o sa-i doara, voua o sa vi se rupa sufletul, insa mai incolo va vor multumi. si va veti multumi voua insiva!

          ps: a nu se intelege ca sunt de acord cu mancatul de pe jos sau cu interactiunile neconditionate cu persoane straine. dar mai nuantati-va discursul, ce Doamne iarta-ma…

            adra_bell a răspuns:
            28 August 2013 la 2:55 PM

            voi lua sfatul dvs in considerare, mai ales ca l-ati bagat si pe Doamne iarta-ma in joc. Intre timp mai nuantati-va impolitetea si (ne)bunul simt, sau e deja prea tarziu, avand un copil de 19 ani?!

              ratoiu a spus:
              28 August 2013 la 3:12 PM

              va multumesc pentru raspuns! unde am dat dovada de impolitete sau de lipsa de bun simt, rogu-va? primipara este un termen medical, stimata doamna, si nu are nimic peiorativ! si inca un lucru, pe care probabil il veti accepta foarte greu: la 19 ani un om nu mai este un copil!!!!!!!!!!!!

                adra_bell a răspuns:
                28 August 2013 la 3:20 PM

                nu, nu, fata de ce mizerii primesc ati fost chiar finut. Eu hipertrofiat de primipara si mama castratoare este finut pe langa scroafa, vaca si altele primite de la cei care se recunosc in descriere. Din cauza asta l-am si publicat, altfel primul comentariu este moderat din respect pentru cititorii fideli.
                Intre timp, de cand am publicat textul asta fetita mea a crescut si, da se poate apara singura, are si ea un eu hipertrofiat.
                Nu accept deloc greu, chiar si eu mai sunt copil, intr-o oarecare masura.

                ratoiu a spus:
                28 August 2013 la 3:39 PM

                stimata doamna, nu a fost defel intentia mea sa va jignesc. catusi de putin. iar daca am facut-o, imi cer iertare!

                „mama castratoare” nu are nimic denotativ, va asigur. nu trebuie sa o luati ad literam. este, deasemenea, o sintagma medicala. sunt convins sa stiti acest lucru, dar pozati in victima pentru ca asa da bine.

                ceea ce voiam sa spun este ca obsesia de a asigura securitatea copilului in permanenta, impotriva a orice si in orice situatie nu este atat de ok cum ar putea parea la prima vedere. liberul arbitru ar trebui sa prevaleze si aici. stiu, am crescut amandoi intr-o societate in care adultii erau atotstiutori, iar copii, adolescentii si tineri, niste entitati cvasi inexistente in tot ceea ce avea de-a face cu deciziile legate de ei insisi. insa asta nu este o scuza pentru dezvoltarea de comportamente identice cu cele pe care le reprobam!

                fata mea are o personalitate foarte, extrem, excesiv de puternica si va deveni la randul sau, din cate imi pot da seama, o mama castratoare. si nici pe ea nu o voi incuviinta, va asigur, in ciuda dragostei pe care i-o port!

                cu cele mai bune sentimente!

                g

                adra_bell a răspuns:
                29 August 2013 la 12:00 PM

                In esenta vorbim despre acelasi lucru, cineva zice mai sus show some humanity. Eu zic arata putin respect, chiar daca are in jur de un metru inaltime, nu este un animalut de casa care sa poate fi smotocit. Este o persoana cu ganduri, sentimente, ba chiar are si un spatiu personal in care nu-i ok sa intri ca necunoscut. Doar ca aici e vorba de un copil mic care nu se poate apara singur, nici macar nu-si poate imagina in cate feluri poate fi agresat. Poate doar sa planga si cunosc mame care se jeneaza cand copilul mic este luat in brate de o ruda, una pe care o vede pentru prima data si se scuza ca e „cam salbatic”, ba chiar ii intra in suflet temerea asta ca are un copil de 9 luni complet nesociabil.
                Si o leoaica creste pui de leu, nu pisoi, d-aia zambesc cand fii-mea ii zice vreunei batrane pupacioase si insistente „eu nu vreau sa ma pupi pentru ca esti batrana si urata” sau refuza sa spuna poezii la comanda ca un papagal dresat. Dar are deja 6 ani si in multe situatii se apara singura. Nu mi-am schimbat nici acum optica de primipara de cand a fost scrisa postarea asta, si imi apar si al doilea copil. Asa invata ca etichetele „obraznic”, „rau”, „neascultator” – oh, a indraznit sa se joace la o pompa de apa care ar fi fost facuta numai pentru baut apa, altadata a fugit dupa niste porumbei in parc – sunt gresit puse de acei straini, pentru ca mama lui intervine, nu inchide ochii si nu trece mai departe doar pentru a arata omenie fata de vreun ratat

              ratoiu a spus:
              28 August 2013 la 3:14 PM
              ratoiu a spus:
              28 August 2013 la 3:21 PM

              si inca ceva, pentru ca tot m-ati provocat: care ar fi legatura intre varsta fetei mele si presupusa mea lipsa de politete? pe langa faptul ca aveti un discurs excesiv de ambiguu pe alocuri, cel putin din punct de vedere semnatic mai periati-l putin!

                ratoiu a spus:
                29 August 2013 la 12:36 PM

                v-am citit raspunsul si cred ca ar fi mai bine sa punem capat aici micii noastre relatii epistolare. oricat m-ati convinge de contrariul, a zambi si a fi mandru cand copilul da dovada de proasta crestere (caci a spune unei femei in varsta ca este batrana si urata este, fara doar si poate, o dovada de proasta crestere si de obraznicie) nu este deloc ok si nu pot fi de acord cu un asemenea comportament. si credeti-ma ca sunt mai mult decat open minded!

                mara mea a avut sansa sa urmeze cursurile si sa absolve o scoala si un liceu scoli unde a invatat sa-si spuna punctul de vedere fara sa jigneasca. o scoala in care copiii cu ochelari nu erau numiti biciclisti, iar cei grasi nu erau batoze… cresteti-va copilul cum credeti de cuviinta, insa ganditi-va ca peste multi ani si peste dumneavoastra va fi trecut timpul…. cum o sa va pice cand cineva, indiferent de varsta, va va numi batrana si urata? il veti considera obraznic sau independent?

                probabil ca ati fost invatata ca a fi obraznic echivaleaza cu a-ti exprima independenta, dar nu este chiar asa. ca si in cazul „primipara” si „mama castratoare”, cred ca a consulta dex-ul nu este o rusine.

                cele bune,

                g

                adra_bell a răspuns:
                29 August 2013 la 1:03 PM

                Pe cand a eticheta un copil pe care nu-l cunoasteti este o dovada de extraordinara buna crestere. Echivaleaza cu a insista sa saruti pe cineva care te respinge, chiar daca are 5-6 ani. Ia mai ganditi-va inainte de a tot consulta Dex-ul ala. Felicitari pentru cum ati crescut-o pe Mara „cea care nu mai e copil” si nu vreau sa va fac o zi proasta, dar nu e nici a dvs asa cum spuneti „Mara mea”.
                N-as zice ca mi-a parut bine, d-aia voi inchide comentariile, s-a umplut de grobieni. Fuga la Dex

    luminitamalanca a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 1:32 PM

    genial postul, cat e de adevarat, felicitari!!

    Glaremagazine Kuberamedia a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 1:36 PM

    Super constatari!

    Alexandra a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 1:45 PM

    minunat! multumesc.

    Maria coman a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 5:00 PM

    Eu am comentat din campul muncii. Daca lucrez inseamna ca e obligatoriu sa ii dau ciocolata:))?

    adra_bell a răspuns:
    9 Ianuarie 2012 la 9:09 PM

    nu tu. Tu stai linistita acolo la munca. Responsabile cu ciocolata vor fi doamnele din troleu. Ciocolata va fi administrata in cadrul ritualului de socializare, in care copilul spune musai o poezea. Astfel va creste sociabil si va ajunge la faza cu SMS-urile

    maria coman a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 9:15 PM

    atunci sa mearga doar cu tramvaiul, poate scapa de doamnele amabile

    inna a spus:
    9 Ianuarie 2012 la 11:48 PM

    nu pot decat sa ma felicit ca nu sunt prietenoasa cu copii altora, nu de alta , dar motherzilla ma infricoseaza de-a dreptul ….

      adra_bell a răspuns:
      10 Ianuarie 2012 la 6:14 AM

      mda, te infricoseaza umorul. bu-hu-hu

    ch_dana a spus:
    10 Ianuarie 2012 la 9:08 AM

    Mda, eu am facut urat si cand s-a repezit cumnata-mea s-o ia in brate fara sa ceara permisiunea, asa ca te inteleg perfect. Cand despre comentariile pro-socializare…sa fim sanatosi, are tot timpul sa invete. Ma intreb cum vor reactiona comentatoarele cand vor fi puse in aceasta situatie.🙂

    P.S. Putem printa aceste reguli si sa le inmanam oricarei batranici cu tendinte „dulciforme” ?🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 Ianuarie 2012 la 9:17 AM

      Stii ca exista un spatiu personal iar depasirea acestui spatiu de catre un strain este perceputa ca un disconfort. Asta e valabil si pentru copii. Multi adulti nu stiu, ori nu le pasa si atunci cand intalnesc un copil mic se reped sa-l pupe, sa-l atinga. Reactia cat se poate de naturala si normala a copilului (se sperie, plange, incearca sa se apere) poate sa o jeneze pe mama copilului, care se teme ca va creste un salbatic. Cum nu se poate mai gresit, un copil va fi cu atat mai sociabil, mai deschis si mai placut cu cat va avea mai mare incredere in el, iar aceasta incredere nu se construieste impingandu-l in bratele strainilor, „sa se invete”.
      Ca nici ma-sa nu ar suporta un astfel de tratament, dar deh, e greu sa fii empatic.
      Cu rudele e cel mai greu, daca esti transant se supara ruda, daca le permiti se supara copilul. Eu le explic mereu ca e de preferat ca in primele minute doar sa i se adreseze de la distanta, copilul se va obisnui cu prezenta lor si se va apropia din curiozitate

    CrisD a spus:
    10 Ianuarie 2012 la 8:05 PM

    E foarte adevarat ce spui, dar tampenii de-astea fac doar oamenii pe care nu prea ai cum sa-i schimbi, fie ca sunt batrani, fie ca sunt prost-crescuti….(fie ori una ori alta)😀

      adra_bell a răspuns:
      11 Ianuarie 2012 la 9:18 AM

      da, asa e, dar putem si noi macar sa ne spunem ofurile

    Xelomon a spus:
    13 Ianuarie 2012 la 6:51 PM

    Ohooo, la fix cu postarea asta! Ma dispera „Imi dai mie ce ai tu?” sau „Da-i lui (copilului/catelului/altcuiva) ce ai tu!”.
    Cand copilul din dotare incepe sa planga, e etichetat „salbatic’ sau „prost-crescut”.

    Acum ma enerveaza rau o faza din parc: sunt niste masinute pe platforme, pui copilul in masinuta, introduci fisa si se misca masina. Fie-mea e fascinata de masinutele astea si mereu ma trage la ele. Ni s-a intamplat de cateva ori sa fie luata pe sus si pusa si ea in masinuta, langa alt copil, ce catre un adult pe motiv ca „uitati, doamna, si ea vrea!”. Fara sa ma intrebe vreodata ceva. Eu stiu ca si ea vrea, dar n-am de gand s-o obisnuiesc sa se dea in ele (5 lei e fisa). Plus ca iesim in parc la miscare si aer liber, nu sa stea la masinute, iar ea nu mai vrea altceva decat masinute.
    Dar oamenii sunt prietenosi si au intentii bune. Pe principiul: drumul spre iad e pavat cu intentii bune.

      adra_bell a răspuns:
      13 Ianuarie 2012 la 7:35 PM

      chiar la fix, ca e o postare de acum doi ani:)) Dar nu-i nimic, vine copilul mic din spate.
      Eu eram cu Eva in parc, avea cam un an si doua-trei luni si se tinea dupa o fetita de 3 ani, pe care bunicul ei o hranea cu prajitura Magura, „fiindca n-a mancat nimic la pranz”. I-am zis sa nu-i dea Evei, ma feresc tare de prajiturile astea cu crema si la varsta asta, dar atunci chiar nu era cazul, nici nu mancase vreodata ciocolata. Ghici ce avea Eva dupa cateva minute in mana? Magura. N-am facut o drama din asta, dar mi s-a parut o obraznicie fara seaman. Pana la urma copilul putea fi alergic la ceva din prajitura respectiva

        ch_dana a spus:
        16 Ianuarie 2012 la 8:16 AM

        Ce bine ca am curte🙂 problema e ca n-o sa o pot tine la infinit in curte…

        E bine de stiut de problemele astea, eu am de gand sa ma „infig” hotarat in cel/cea ce-mi vor face astfel de faze.

    Povesti de Bucuresti a spus:
    19 Ianuarie 2012 la 1:34 PM

    Ne-am dat dracului. Nu mai ştim română. Auzi la ea, „Întâlnirea cu TODDLERUL”. Pfui, Doamne, can you believe this?

      adra_bell a răspuns:
      19 Ianuarie 2012 la 1:38 PM

      asa, si? sau tu la facebook ii zici cartea cu feţe_ Daca imi gasesti un termen in romana echivalent promit sa-l folosesc uneori

    Cele 10 reguli de aur « Noi: copilaria, de la mic la mare a spus:
    27 Ianuarie 2012 la 12:07 PM

    […] sunt alte reguli, va invit sa cititi o sinteza nemaipomenita, mai veche, dar foarte actuala, aici, la Mamica Evei (de citit si […]

    tharsisr a spus:
    26 August 2013 la 2:55 PM

    Genial!!!

    Viviana Musa Augusto a spus:
    27 August 2013 la 3:58 PM

    Vai doamna, fara caciulita/palarie? Nenorociti copilul ca e curent! ; cu varianta – mi-a smuls palaria din mana si i-a pus-o in cap.
    Dar dumneavoastra nu-i puneti rosu , ca e mica, se deoache? ptiu_ptiu!
    copilul in rochie roz si cu cercei: E fata sau baiat? Fata! AAA asa fara par zici ca-i baiat!
    Copilul in port-bebe: Vai doamna de ce tineti copilul atarnat asa? Ii distrugeti mijlocelul! cu varianta Tu ti dai seama ca esti o mama denaturata sa tii copilul in panarama aia?

      adra_bell a răspuns:
      27 August 2013 la 4:10 PM

      asta cu fata/baiat mi s-a intamplat si mie. Fata in colanti mov, bluzita mov cu floricele, doua codite nu era suficient d efeminina pentru ca n-avea cercei. N-are nici acum
      Cat despre port-bebe depinde intr-adevar de portbebe

        Dana a spus:
        28 August 2013 la 12:25 PM

        Adevar grait-ai! Nici fetita mea nu are cercei, dar ce conteaza ca are pe ea rochita roz cu tul. „E fetita?” „Nu, e gay” :))))))))))))))))

      ratoiu a spus:
      28 August 2013 la 3:45 PM

      eu am fost infierat cu manie proletara de catre colegii de birou cand au aflat ca am lasat-o pe mara, la 17 ani, singura in Vama. in fine, nu singura, cu gasca, dar IN VAMAAAAAAAAA????????

        arakelian a spus:
        27 Iulie 2014 la 5:20 PM

        Asa se lasa Marele, la 17 ani?🙂 Am si eu o Mara, dar la ce temperament are, va pleca la 16…

    parerea_mea a spus:
    29 August 2013 la 12:25 PM

    De ce nu pui un gard electric in jurul „toddlerului” :)) ar fi mult mai eficient.
    Sunt sigura ca acele batranele o sa ajunga sa citeasca postarea pe internet si data viitoare cand vad un „toddler” o sa stea departe, ca deh asa a citit pe internet, ca sunt reguli de buna purtare fata de ei :))
    E absurd deja sincer, atatea reguli pentru niste lucruri pe care unii oameni le fac din politete, bun simt, admiratie, etc.

    arakelian a spus:
    27 Iulie 2014 la 5:17 PM

    ah, am citit articolul… daca ajungi in tzari vestice, te vei criza. Da, copiii mananca de pe jos. Si din buzunarul cu chei. Si la 5 gr am vazut in bermude. A, da, se pupa toata lumea aici. Brrr, nu au nicio treaba, nicio boala🙂
    Dar de pus la punct pe cineva, daca nu iti convine, il pui pe loc, cu vorbe frumoase, nu ironii. Altfel nu invata. De tinut minte replica: la alintat bucalatul din brate: „vai, dar ce curuletz fain ai, doamna, grasut, asa cum imi place mie”.

    Raluca Fodor a spus:
    29 Iulie 2014 la 2:18 PM

    aproape ca eram de acord cu ce scri aici, pana am citit comentariul tau cu „baba urata si batrana”, daca raspunzi unui gest pe care il consideri deplasat cu rautate si proasta crestere nu esti cu absolut nimic mai bun decat omul care face acel gest, poate esti chiar mai rau pentru ca prin raspunsul „baba urata si batrana” iti inveti copilul sa faca

      adra_bell a răspuns:
      29 Iulie 2014 la 2:41 PM

      Mai citeste inca o data cu atentie si vezi de unde reiese ca eu imi invat copilul sa spuna asta.
      Apoi sa-mi mai „scri” (sic!) un comentariu, dar vezi sa-l termini, cu sau fara punct.
      Intre timp ma duc sa respir intr-o punga pentru ca nu esti de acord cu mine.

Comentariile sunt închise.