Cum l-am branduit pe teddy bear

Publicat pe Actualizat pe

La scoala ursilor sunt unu, doi, trei, patru….doisprezece ursi. Unsprezece ursi sunt baieti. Doar al doisprezecelea este fetita…. O cheama Jackie.

Asa incepe cartea preferata a Evei si asa a intrat in viata ei un nou personaj, Jackie neastamparata, care i-a detronat pe Pocoyo si pe Peter Pan. Seara trecuta i-am dedicat-o lui Jackie.
Uitat pe un raft statea un ursulet de plus care mi-a apartinut candva. I-l mai prezentasem Evei in cateva randuri, dar nu-i daduse nicio atentie. Acum l-am luat de o ureche, l-am batut usor pe spate sa-l scutur de firicelele de praf si l-am botezat: Jackie. Eva l-a adoptat imediat cu ochi stralucitori

Dupa care am facut o Jackie din carton si i-am dat drept zestre: 3 palarii, un costum de baie, o pereche de pantofi, o rochita si niste pantaloni

Inainte de culcare am desenat  cu spray zapadacit pe geam o Jackie putin imbufnata si o inima pe care scrie Eva.

Lasă un răspuns

