Pocoyo? Votat!

Publicat pe Actualizat pe

Co-autorul e la munca de la 8 dimineata, inca nu a venit acasa. Eva n-a dormit la pranz, a fost o zi interesanta, cu multe tavaleli pe jos si Nuuuu-uri tipate. Pe la 6 seara deja vedeam rosu in fata ochilor. Am intrebat copilul
Mami, eu cu cine votez?
Nuuuuu!
Stai asa, ca-ti dau doua optiuni: Basescu sau Geoana?
Base!
Bine mami, asa sa fie!

Pe drumul spre sectia de votare, care e la doua blocuri, am pregatit-o, ca sa nu am circul de la votarea trecuta:
Mami mergem sa votam. O sa intram inauntru, o sa fie multa lume acolo, apoi mergem doar noi doua intr-o cabina, ca aia de telefon de la parc, unde te jucai tu asta-vara, punem o stampila cum o ai tu p-aia cu Pocoyo, si apoi plecam. Daaa? 
Nuuuu!
Deci mergem sa votam!
Supel! 

Am vrut sa pun cate o stampila pe fiecare dar in ultimul moment m-am razgandit, tot venisem pana acolo. Mi-e cam jena sa spun ca am votat, sunt scarbita si furioasa. Dar…am votat!  Multumesc tuturor catindatilor, staffurilor de campanie, persoanelor blonde si cabaline sau ranjite sau semialfabetizate, sau…- putem continua la minus infinit – din politica romaneasca, precum si romanilor, ai majoritari, care au dat prost cu stampila de 20 de ani incoace, de am ajuns in situatia asta.

Lasă un răspuns

