Am dovezi

Publicat pe Actualizat pe

Dimineata bea lapte cu cacao ba mai pune si biscuiti
Plang eu, plange si ea, trebuie sa ma opresc sa o impac
Ma alearga de-a busilea prin casa
Imi ia creioanele ca sa deseneze ea
Rade la Pocoyo, atat de tare ca nu pot urmari actiunea
Nu are nimic impotriva sa ne jucam cu mingea in casa
Imi spune povesti seara si adoarme inaintea mea
Colae i-a pus si ei gadou in ghete
Testul final a fost cand i-am propus sa o plimb cu tricicleta mea. A acceptat.

Ce ma fac?! Mami e copil!

Lasă un răspuns

