Atentie Mos Craciun! Cizme si ghete pentru fete

Publicat pe Actualizat pe

– Tata, noaptea asta vine
Mosul, cel pe tacute,
 Pune multe-multe dulciuri
Si papusi frumoase-n ghete?

O pereche de ghetute
Roz si mici, cam indiscrete
Il intreaba pe taticul,
Falnice si negre ghete

Imblanite si cochete
Vorbesc ale mamei ghete:
-Am venit prin vant si ploaie
M-a adus Mos Nicolae

Este dincolo de usa
A adus si o papusa
Dulciuri multe pentru fata
Si un plic mic pentru tata

Si cam aici se opreste talentul meu de versificator, destul de palid de altfel. Scopul era sa vada toata lumea cam ce mi-am dorit eu de Mos Nicolae. Oricat am colindat, nu am gasit niste cizme care sa-mi placa, asa ca le-am cusut pe cele vechi,  pe care le iubesc la nebunie. Am o relatie speciala cu incaltamintea de iarna, la fel cu cea de vara. Pantofii nu-mi plac deloc si au fost cativa ani cand am sarit din ghete direct in sandale.

Eh, ce nu poate face Mos Nicolae, se descurca Mos Craciun, ii arat eu magazinul, ii dau adresa si atasez si o poza, sa stie exact ce model imi place

Lasă un răspuns

