Cu bune si cu rele

Publicat pe Actualizat pe

Puse in balanta relele atarna mai greu, duca-se si sa vina un an mai bun. La multi ani!

 desen: Roxana Soare

Lista de dorinte mici pentru 2010 (p-alea mari le tin secrete)
eu cred ca o sa sa indeplineasca, in primul rand ca sunt doi de zero si nici un noua, in ultimul rand fiindca tin de mine.

sa am entuziasmul necesar pentru scoala de soferi
sa fac iu-hu-hu, pe partie, cu Eva imbujorata, in fata mea pe sanie
sa fiu mai calma si sa zambesc mai mult
sa calc vioaie pe trotuar, sa ma uit mirata in jur iar jurul sa fie Lisabona, Praga sau Stockholm (cer atat de putin si las Parisul sau Milano pentru altii. Oricum multumesc pentru Balcic si Sighisoara si ma multumesc si cu nordul Moldovei, rezervatiile alea misto din tara vecina, sau vreo destinatie la care nu m-am gandit inca)
niste blugi usor evazati si neindoios bleu, cum i-am avut p-aia canadieni, din liceu, se poate?
timp, spatiu si energie sa pot spune peste un an jag pratar svenska (in mod ciudat asta tine cel mai putin de mine)
sa-mi pice pe picior (nu in cap!) un desereleu sau macar sa invat sa-l utilizez p-asta
sa scriu o carte cu cele mai frumoase povesti pentru Eva (imi place sa scriu pentru un singur cititor, ca e cel mai important)
sa fiu cu adevarat stapana casei, si nu a chaosului cum sunt acum
sa invat Photoshopul si sa-mi resuscitez engleza
sa-i vad pe alde master(s) of puppets in iunie si multi alti maestrii papusari pentru Eva, macar o data la doua luni la teatru

Lasă un răspuns

