Nerabdare

Publicat pe Actualizat pe

Mai e mult pana vine primavara?

(Nu e nimic nicio pata pe monitor, e o scama in obiectivul meu) 
6 gânduri despre „Nerabdare

    Ami mami a spus:
    31 Ianuarie 2010 la 2:46 PM

    Scama voastra n-am vazut-o, doar petele de pe monitorul meu…. 🙂

    Zicolorata a spus:
    31 Ianuarie 2010 la 3:48 PM

    Cam la fel fac si eu, la fel de nerabdatoare pandesc si eu primavara 🙂 Cat despre pata, subscriu la ce spune Ami mami :)))

    Andreea a spus:
    31 Ianuarie 2010 la 4:50 PM

    off,cum asteptam si noi primavara!

    Mrs. Green Foot a spus:
    31 Ianuarie 2010 la 4:51 PM

    hahaha. Poza asta stii de ce mi-a adus aminte? Era in abecedar o lectie cu un ceas cu cuc, si o fetita care se suie pe un scaun sa vada unde e cucul (parca, nu mai tin bine minte). Oricum, privind poza cu Eva am avut o senzatie de deja-vu: exact asa, in pozitia aceasta, mi-o inchipuiam pe fetita catarata pe scaun :D.

    Draw For Joy a spus:
    1 Februarie 2010 la 11:53 AM

    Ce frumoasa e poza! Ador culorile si silueta haioasa si nerabdatoare a Evei.Sa vina primavara odata!

    adra_bell a spus:
    1 Februarie 2010 la 7:20 PM

    Ami si Kris, am o scama in obiectiv, toate pozele imi ies cu pete, fir-ar. Se vede o pata langa capul Evei, in dreaptaAndreea, hai ca pe voi nu v-a atins gerul ala cumplit, dar asa e, sa vina primavara mai repedeMrs, nu stiu poza din abecedar, dar eu sunt fetita cu pricina:)) Cand mergeam in vizita la o matusa, care avea ceas cu cuc, numai langa ceas stateam si incercam pasarea. Eram convinsa ca imi face in ciuda si ca intra prea repede in casuta cand sunt eu acoloRoxana, off, sa vina, da'ninge in disperare aici

Lasă un răspuns

