Nani-nani puisor

Publicat pe Actualizat pe

10 gânduri despre „Nani-nani puisor

    abramburika a spus:
    10 Februarie 2010 la 5:07 PM

    Tu mereu ma dai gata cu chestiile astea personalizate. Asta ce mai e? Cine a facut-o?E superba!!!!

    adra_bell a spus:
    10 Februarie 2010 la 5:32 PM

    E Eva. Eu am facut-o:))

    abramburika a spus:
    10 Februarie 2010 la 5:46 PM

    Simpatico! Stiu ca e Eva si ca ai facut-o tu … cine a desenat-o?

    adra_bell a spus:
    10 Februarie 2010 la 5:58 PM

    E o fotografie prelucrata

    Svea a spus:
    10 Februarie 2010 la 6:00 PM

    Haha, super raspunsul abramburik! :))De desenat, a desenat-o photoshopul :)) Imi place mult cum a iesit! Scumpic copilul, superb desenul sau superb copilul, scumpic desenul?? Hmmm, am o dilema! :))

    abramburika a spus:
    10 Februarie 2010 la 7:05 PM

    aaa … credeam ca ai desenat-o la mana. Si vroiam sa te felicit. Oricum, e faina tare!!

    Rox a spus:
    10 Februarie 2010 la 7:37 PM

    Ai idee ce filtru ai folosit?Excelent a iesit!

    adra_bell a spus:
    10 Februarie 2010 la 7:42 PM

    Petro, ei, eu abia desenez un catel si ma bucur cand recunoaste Eva:)Rox, m-ai facut sa rad, ca prea m-ai ghicit cum bajbai eu in Photoshop:)) Cred ca am folosit Photocopy, dar mai intunecat si mai detaliat

    Rox a spus:
    10 Februarie 2010 la 8:57 PM

    Pai asa am bajbait si eu pt. sigla site-ului!hihihi

    adra_bell a spus:
    11 Februarie 2010 la 3:25 PM

    Roxana, ai primit mailul? Scuze pt intarziere, eu il trimisesem de aseara, dar vad ca incredimailul meu e intepenit

Lasă un răspuns

