Valentinii

Publicat pe Actualizat pe

Pro ziua Valentinului, asa sunt, de fapt sunt pro orice sarbatoare importata sau nu, cu atat mai mult imi place asta care sparge monotonia si exasperarea lunii februarie in doua. Ba chiar ma gandesc cum ar fi sa preluam sarbatoarea aia indiana cand ies oamenii pe strada si se stropesc cu vopsea. Desigur, dupa aceea s-ar gasi in calendarul romanesc ca avem si noi o astfel de sarbatoare si se cuvine sa ne bucuram de ea si nu de altele straine, d-aia zic sa inlocuim pizzeriile cu sarmalerii, telefoanele mobile cu tulnicaritul peste blocuri si ciocolata cu o specialitate din mamaliga dulce.

Deci, cum am sarbatorit, mai ales ca M este de fapt V, si in lumina proastelor mele obiceiuri de a nu da nas comerciantilor de ursuleti purtatori de inimi brodate cu „I luv U” sau florareselor cu scumpi trandafiri rosii, care adusi acasa se ofilesc in doua ore. Ciocolata nu mananc, chiar daca are forma de inima, dar filmele imi plac. Cum nu ma apuca deloc somnul am inceput sarbatorirea de pe la 12 noaptea, zappand pe ici pe colo si trecand in viteza peste siroposenii. M-am oprit la un film cu Isabella Rosellini si Anthony Hopkins, actorul asta nu-mi place deloc, are o moaca suspecta si daca s-ar aseza langa mine la cafenea, mi-ar inspira teama si as pleca, fara sa ma scuz. Dar, na, sunt actori buni, raman la filmul asta, si ma bucur de niste faze de comedie macabra, rad infundat sa nu-i trezesc pe valentinii mei, care dorm respirand usurel, nas in nas. Comedia macabra era neintentionata, ma prind eu pe masura ce actiunea se deruleaza, dar raman sa ma delectez, cascand de plictiseala, cu unul din cele mai proaste filme, ever.

Dimineata, vad in oglinda o madam cu cearcane, care arata de 40 de ani, ma enervez si ma pensez, e clar ca stocul meu de cosmetice trebuie reinnoit, o sa fac asta de 8 martie.  Arat relativ decent, asa ca ma apuc sa spal frigiderul si cum devine dezolant de alb si de gol, e musai sa plecam la cumparaturi. Pentru asta trebuie sa scoatem masina din parcarea plina de zapada framantata. Imping masina si injur in gand pe toata lumea: pe vecinul care si-a parcat-o pe-a lui aiurea, pe  mine ca nu am carnet, pe americanii care daca ar fi facut o masina din fibra de carbon m-ar fi scapat de febra musculara. Dupa o juma de ora si 4 litri de benzina, reusim sa ne urnim.

 Dupa-amiaza, ghinionul s-a spart, am primit flori si prajituri, ne-am plimbat prin parc si copiii au facut un om de zapada, ultimul pe iarna asta, speram eu aseara, dar se pare ca va mai avea tovarasi. Cum orice sarbatoare importata se sarbatoreste cu mancarea traditionala a altei natiuni am terminat ziua de Sf Valentin cu trei tavi mari de pizza, facute si mancate impreuna cu prietenii.
Eva, Zanda si Matei s-au inchis in camera de joaca si cum linistea era suspecta, am deschis usa sa vad daca nu cumva s-au batut pana s-au lesinat. Da’ de unde, se jucau toti trei pe covor, cu niste cuburi, intr-o liniste perfecta, erau ca niste ingerasi, nu mi-a venit sa cred.

2 gânduri despre „Valentinii

    vasari a spus:
    15 Februarie 2010 la 2:48 PM

    Doamne cat de de scumpi sunt la masa… Si ce final surprinzator ! :))Si eu sunt pro sarbatori romanesti, dar se intampla sa o serbam cu cea mai mare placere pe asta pt ca am primit cel mai frumos si amuzant cadou dintotdeauna la inceputuri de la B. :)La multi ani si V-ului tau !

    adra_bell a spus:
    15 Februarie 2010 la 3:20 PM

    Alina, eu sunt pro sarbatori, romanesti sau ne-Finalul e surprinzator doar fiindca postarea nu are cap si nici coada, e mai mult o varsare de nervi, asa, ca ninge si am o febra musculara de nu pot ridica mainile:))Copiii s-au distrat foarte bine s s-a vazut cat de dor le-a fost unul de celalalt.

Lasă un răspuns

