Imagini giurgiuvene

Publicat pe Actualizat pe

Cred ca a fost doar un grup de tineri nerabdatori sa calce cu picioarele goale pe iarba parcului din apropiere. Cu mare entuziasm, s-au descaltat si au aruncat cu pantofii spre cer. Libertate pentru picioare au strigat in cor

Da, exista o ordine pre-stabilita in care se intind rufele pe sarma. Intai prosoapele, lenjeria de pat, hainele barbatului. Neaparat la aer, in fata blocului, sa se imbete si altii cu mirosul de trandafiri emanat de detergentul flori-balsam.

Se stie ca porumbeii sunt simboluri pentru pace si iubire. Unii ii lasa sa zboare la nunti sau la mitinguri, altii ii cresc in balcon. Eu cred ca vecinii nu-s deranjati defel. Niste pasari atat de dragute…

Se ia pulsul primaverii. Unii cauta ghiocei prin padure, altii vaneaza o raza de soare, cainele asta a ales sa asculte cum se topeste gheata pe canal. Un pic extrem, banuiesc ca e un caine dopat cu propria-i adrenalina

Enervant de haioase, stresant de nostime, leapsa cu imagini din Giurgiu merge la giurgiuveni: Catalina, Irina, Traian Metaxa si Ionel Muscalu

12 gânduri despre „Imagini giurgiuvene

    Ami mami a spus:
    25 Februarie 2010 la 11:35 AM

    :):):) Toate-s cu specific românesc! Ar trebui să fie incluse undeva… Îmi place colecţia de papuci!

    adelamaria a spus:
    25 Februarie 2010 la 11:53 AM

    A, da, clar exista o regula la intinsul rufelor! Una pe care eu n-am stiut-o si nici respectat-o niciodata!…spre disperarea mamei soacre :))Curios e ca Emil pare sa stie regula respectiva, altfel nu-mi explic de ce e asa chitibusar cand vine vorba de cum arata rufele intinse pe uscator (da, folosim un suport din ala special, in balconul propriu, care e si inchis – tradatori de natie si traditie ce suntem!) 😛

    adra_bell a spus:
    25 Februarie 2010 la 11:58 AM

    Ami, copacul tau care face cizme m-a inspirat:))Ana, egzista cum sa nu, eu o stiu de la bunica, dar nu o respect:D Din lene, na

    mariana a spus:
    25 Februarie 2010 la 1:03 PM

    Da foarte haioase, ai dreptate!Da care e regula de intins rufele? pe cuvant ca eu nu stiu. Aaaa si ca tot veni vorba, de unde se incepe a se calca o camasa? Ca m-am contrazis cu sotul odata pe tema asta.Eu oricum o calc cum imi vine mai usor.A good day!!!!

    ionelmuscalu a spus:
    25 Februarie 2010 la 8:59 PM

    O.K. Am preluat-o, voi trimite si voi da mai departe.

    Blogul Bobolinei a spus:
    25 Februarie 2010 la 9:43 PM

    Am luat leapsa, dat mai departe, misto ideea :).As fi vrut sa gasesc pozele cu muuulte pisici la un singur tomberon, asta ca sa vada Eva de ce nu avea timp pisiiiiii sa stea de vorba. 😀

    Sictireli a spus:
    26 Februarie 2010 la 12:18 AM

    Sictireli se baga si el in joc. Solicit un bob zabava sa vanez imagini. O zi sau doua.O precizare. Metaxa Traian are alta adresa. Ca sa zic asa, adrisantul sta pe altă strada la alt blog. Cu mai multe etaje, ca este mogul 🙂

    adra_bell a spus:
    26 Februarie 2010 la 9:20 AM

    Mariana, din nefericire:D, M m-a privat de aceasta captivanta activitate a calcatului de camasi, intrucat nu poarta. Uraaa! IM D-abia astept:DCata, super-tari!Sictireli, mda, ai cam multe case, eu am reusit sa ma ratacesc. Pozele sunt bestiale, mai ales aia cu friptul la protap:))

    Ceska777 a spus:
    26 Februarie 2010 la 4:57 PM

    Si nu divulga nimeni secretul intinsului rufelor corect pe sarma si a calcatului camesii?Faza cu pantofii cocotati pe sarme am vazut-o si in Italia, la Manchester si aici in de. O fi avand vreo semnificatie anume, international valabila?

    adra_bell a spus:
    26 Februarie 2010 la 9:01 PM

    Francesca, nu cred ca stie cineva care e eticheta intinsului rufelor sau ordinea fireasca a calcatului de camasi:))Da'eu mereu ma intreb cum de ajung pantofii acolo?

    sictireli a spus:
    23 Februarie 2011 la 9:04 PM

    Preluam leapsa. Caut o imagine prin arhiva. Nu cred sa am ceva atat de sugestiv precum cele postate aici, dar… insistam.

    Imagini din Giurgiu « S I C T I R E L I a spus:
    23 Februarie 2011 la 9:27 PM

    […] Imagini giurgiuvene. […]

Lasă un răspuns

