Mandarine pe periuta, catei cu pete si, nu putea sa lipseasca, pizza

Publicat pe Actualizat pe

De folos
Igiena dentara a Evei e mai usor de intretinut de cand ma ajuta domnul clovn Archibald. Periuta, pasta de dinti cat un bob de mazare si Eva este foarte fericita ca am transformat contentia spalatului pe dinti intr-o joaca.

Intrucat copilul mic nu prea stie sa scuipe pasta de dinti, e important ca aceasta sa fie cat mai sigura. Englezii de la Green People jura ca pasta lor de dinti este 100% sigura si naturala, fara fluoruri, ftalati, triclosan, sorbitol, parabeni si alti balauri, intalniti foarte des in pasta de dinti pentru copii. Gustul este delicios, aspect foarte important pentru copil, eu am ales varianta cu mandarina si smirna, uleiuri esentiale cu proprietati antibacteriene si antiseptice. Produsul este certificat organic si cam la jumatate de pret fata de ultra-folosita Nenedent.

Frumos

Despre Spot am aflat cand Eva a primit, tocmai de la antipozi, o carte foarte draguta cu clape din acelea care se ridica si sub ele gasesti o continuare a povestii. Apoi am vazut ca Spot este de mult timp celebru in toata lumea si am gasit si seria animata.

De la Lizuca stim de carti frumoase, pe degeaba, iar aici am gasit desene de colorat, e bine ca-s multe, Eva consuma intre 5-10 pagini pe zi, e super ca-s celebre, cel mai mult se bucura sa festeleasca cu acuarele pe cineva cunoscut. Inclusiv pe mine.

Gustos

Ingrediente blat:
– 1 lingurita cu varf de drojdie uscata
-3/4 cana de apa calda (nu fierbinte)
-2 cani de faina alba
-1/4 cana de faina de porumb
-un pic de sare
-2 linguri de ulei de masline

Drojdia se dizolva in apa si se lasa sa creasca 10 minute. Faina alba si cea de porumb se amesteca impreuna cu uleiul ,sarea, apa cu drojdie.Se framanta 5 minute si se lasa sa creasca pana ce aluatul isi dubleaza volumul. Vasul in care creste trebuie sa fie uns cu un pic de ulei si acoperit.
Iese cam o tava mare, de aragaz, de pizza delicioasa, un pic crocanta, dar nu biscuite. Daca n-as fi fost eu ma-sa as fi zis ca Eva e italianca, cand are pizza sau paste, se opreste din mancat numai dupa ce face o burtica gen pepenas

9 gânduri despre „Mandarine pe periuta, catei cu pete si, nu putea sa lipseasca, pizza

    mami de Carliont a spus:
    28 Februarie 2010 la 11:26 AM

    Hehheeee … ceva gene a luat si de la noi, nu degeaba sunt gemene, nu?Pizza avem si noi azi in meniu. Pupici!!

    adra_bell a spus:
    28 Februarie 2010 la 11:31 AM

    :)) stii ce e nasol? Ca mie nu-mi plac pastele

    cristina a spus:
    28 Februarie 2010 la 11:46 AM

    pofta buna Eva! arata tare bine pizza aceea (si te inteleg perfect si mie imi plac pastele si pizza)

    Svea a spus:
    28 Februarie 2010 la 12:23 PM

    Delicioasa! Pizza sau Eva? Hmm… grea dilema! :))

    adra_bell a spus:
    28 Februarie 2010 la 2:02 PM

    Cristina, pizza este facuta de Irina, mama lui MateiSvea, delicioase, da:))

    mariana a spus:
    28 Februarie 2010 la 2:46 PM

    noi avem pasta de dinti cu gust de capsune, insa diana imi cere sa ii pun pe periuta, dar apoi o tine sub apa si in final cam tot cu periuta goala se spala. cateodata imi mai cere mie sa ii spal dintisorii. la maselute e mai greu, ca abia are cate una in fiecar epartemulti pupici si arata delicioase si pizza si fetita

    Roxana Stan a spus:
    28 Februarie 2010 la 10:33 PM

    festelit, nefestelit, isi dezvolta creativitatea 🙂 multumim de Spot, ne-am si imprietenit cu el!Eli ar manca numai paste

    cojocarii a spus:
    6 Aprilie 2011 la 6:21 PM

    la un an cum va descurcati cu spalatul? … ca eu incep sa dau din colt in colt – nimic nu pare sa o convinga sa stea la periat, iar sa se perieze singura nici nu se pune problema.. 😦

      adra_bell a răspuns:
      6 Aprilie 2011 la 7:56 PM

      Gabi, la un an o spalam cu periuta d-aia de se pune pe deget. Cand n-a mai vrut si ma si musca rau de deget am lasat-o o perioada cu o periuta de-a ei (sunt unele din cauciuc, 3 la set pt diferite varste, sigur le stii), ii puneam pasta si se spala ea, oarecum. Dupa asta m-a lasat si pe mine sa o spal cu periuta normala. Apoi am avut o erioada in care imi era imposibil sa o spal, ne chinuiam si o si chinuiam, pana mi-a dat prin cap ideea salvatoare. Are o marioneta pe care o iubea tare la vremea aia, domnul clovn, un ala urat cu nasu mare, bagam marioneta pe mana si cu mana aia manuiam periuta. Eva era f incantata ca o spala pe dinti domnul clovn, iar eu vrobeam continuu sa-i distrag atentia.

Lasă un răspuns

