Exista viata dupa divort?

Publicat pe Actualizat pe

Am ras cu lacrimi si am lacrimat printre zambete. Dupa ce s-a terminat i-am dat inca un Oscar ei. Hai, si lui!

11 gânduri despre „Exista viata dupa divort?

    Albinutza a spus:
    10 Martie 2010 la 9:47 AM

    Oooo daaa….la nebunie mi-a placut filmul!!! L-as vedea de mii de ori, si cred ca la fel, as rade cu lacrimi. Si eu dau Oscar pt ea, scot palaria…imi place si el, cu burtica aia a fost haios:p

    Lixa a spus:
    10 Martie 2010 la 12:05 PM

    Super film, intr-adevar! O comedie care chiar a avut mai multe faze haioase decat in trailer :))

    Sabina a spus:
    10 Martie 2010 la 12:49 PM

    l-am vazut acum o luna si ceva, eram pe sub birou de ras. un film bun, cum n-am mai vazut de ceva timp.

    ionelmuscalu a spus:
    10 Martie 2010 la 2:38 PM

    Ma bag si eu, barbat, deh, la discutia asta intre fete. N-am vazut filmul, dar ce poate fi dupa divort? un alt divort, ca de-abia te obisnuiesti sau nici o casnicie noua curand,… asa ca ma duc acasa sa vad filmul cu sotia!

    Camelia M. a spus:
    10 Martie 2010 la 4:59 PM

    Daaaaaaaaaaaaaaaaa…. SUBSCRIU!! Foarte tare filmul!!!

    adra_bell a spus:
    10 Martie 2010 la 6:54 PM

    Albinuta, singurul film la care ma uit in mod repetat e My fair lady. A, ba ma mai uit si la Ultimul mohican, pentru coloana sonora, dar nu la fel de desLixa, nu ma uit la trailere, dar sunt fan Meryl StreepSabina, :)) radeam eu si radea si Eva, dar ea radea de rasul meuIonel Muscalu, adauga niste floricele, o ciocolata si cateva portocale. Sotia va fi cucerita:)Camelia, chiar tare:)

    Zicolorata a spus:
    10 Martie 2010 la 7:48 PM

    Nu dati cu rosii, dar despre ce film e vorba? 🙂 Ca tare in urma mai sunt…

    adra_bell a spus:
    10 Martie 2010 la 8:30 PM

    It's complicated:)

    Svea a spus:
    10 Martie 2010 la 9:12 PM

    Si eu l-am vazut! It simply rules!

    alina a spus:
    11 Martie 2010 la 1:28 AM

    loved it, too! ca sa nu mai spun c-o iubesc pe meryl! :)n-a fost de oscar, dar a fost dragut. iar ei, amandoi, au jucat genial de natural!

    adra_bell a spus:
    11 Martie 2010 la 9:55 AM

    Svea, ne trebuie o comedie, ca sa ne scoata din posomoreala. Incep sa inteleg de ce sufera de depresii, doar ca noi nu beneficiem nici de plusurile bogatanilor astia de nordici.Alina, daaa, Meryl Streep e cea mai tare. Cred ca iau la puricat imdb-ul sa vad ce film de-al ei mi-a scapat:)

Lasă un răspuns

