Vine sau nu vine?

Publicat pe Actualizat pe

7 gânduri despre „Vine sau nu vine?

    Ralu' a spus:
    16 Martie 2010 la 4:41 PM

    Nu cred ca mai vine :((

    adra_bell a spus:
    16 Martie 2010 la 5:03 PM

    si eu mi-am pierdut speranta

    mugurtatu a spus:
    16 Martie 2010 la 5:20 PM

    vine!!!!a venit deja

    adra_bell a spus:
    16 Martie 2010 la 5:56 PM

    Poate la Addis Abeba. Sa vad si eu o floare, o frunza, o randunica, nu 4C si vant patagonian

    Lala a spus:
    16 Martie 2010 la 6:43 PM

    Eu sper inca ca o sa vina repejor ca altfel ma impusc…

    diana a spus:
    16 Martie 2010 la 7:15 PM

    eram convinsa ca vorbesti de barza :)))))

    mugurtatu a spus:
    16 Martie 2010 la 9:06 PM

    @diana – vine si barza (pe stâlp la Slobozia), promit ca facem poze

Lasă un răspuns

