Prietenii Evei – Pato

Publicat pe Actualizat pe

Din seria „prietenii Evei”, cu mandrie vi-l prezentam pe ….Pato
are capul cam scurt, pieptul cam lat, ciocul cam fosforescent si galbenul cam murdar, in functie de materiale si indemanare, dar e prietenul nostru si il acceptam asa cum este, cu toate defectele.

…si momente din procesul de creatie, o privire furisata in atelierul „artistului”
7 gânduri despre „Prietenii Evei – Pato

    abramburika a spus:
    19 Martie 2010 la 9:31 AM

    Wooowww, ce tare esti!! De ce tocmai Pato? I-ai facut pe toti? Ff frumos, sa il poarte sanatoasa.

    Raluca a spus:
    20 Martie 2010 la 9:32 PM

    ce frumos a iesit Pato!!!sa mai zici ca nu te pricepi la desenat ca ai incurcat-o!abia astept sa il vad pe Eva!pupam

    adra_bell a spus:
    20 Martie 2010 la 9:35 PM

    Petro, nu, asta e primul tricou. Pe Pocoyo nu pot sa-l fac, e figura umana si nu iese bine. Nici Eli nu prea-mi iese. Pacatosii astia sunt cam 3D, facuti din umbre, greu-greu de reprodusRaluca, si eu abia astept sa-l vad, asta inseamna sa vina vara:))

    vasari a spus:
    24 Martie 2010 la 2:36 PM

    Bine v-am gasit !:) A iesit foarte bine tricoul !

      adra_bell a răspuns:
      24 Martie 2010 la 5:32 PM

      Bine ai venit! Da, da, f bine, au sarit si niste picaturi de galben, asa de efect:) Pentru prima oara e excelent.

    Ellis a spus:
    27 Martie 2010 la 9:02 AM

    E chiar reusit modelul si nu are asa multe defecte prietenul vostru…vi se pare voua!
    Bine v-am regasit!

    adra_bell a răspuns:
    27 Martie 2010 la 10:37 AM

    Multumesc Adela, ceva perfect nu-mi doream sa fac, as fi folosit un tipar, Pato e facut de mana, tocmai ca sa iasa ceva copilaresc.
    Bine ai venit!

Lasă un răspuns

