Diploma de curaj

Publicat pe Actualizat pe

Ieri m-am distrat de minune. De dimineata, am mers de doua ori in vizita la o prietena de-a lui mami si de-a lui tati. Sincer va spun, nu prea mi-a placut de ea, o fi prietena de familie, dar prea s-a bagat in sufletul meu, nu mai zic cum s-a uitat in gatul meu cu un lemnisor. Ei, pana la urma era imbracata ingrijit, in halat alb, purta stetoscop si mi-a dat chiar si o diploma pentru curaj, asa ca am iertat-o pentru intepatura.

Diploma de curaj

Cam  ineficienta a fost doamna doctor, toate manevrele ei n-au avut niciun succes, si pentru ca i-am speriat tare pe ai mei, s-a decis sa mergem toti la un fel de hotel, unde mi-au spart trei vene si mi-au pus o pernuta plina cu apa langa pat. pic, pic, pic, am stat acolo vreo 8 ore ca sa beau apa intr-un mod cu totul ciudat

Hotelul nu mi-a placut, desi erau mai multi copii cazati acolo. Nu exista nicio camera de joaca, nicio jucarie, copiii plangeau, parintii vorbeau foarte tare la telefoanele lor mobile, atmosfera  alb-murdar era de-a dreptul sumbra.  Am dormit putin si am citit mai multe carti noi aduse de un iepuras care precede un alt iepuras. Nu i-am vazut pe nici unul dintre ei, cica la ceilalti copii o sa vina un singur iepuras,  doar la cei bolnaviori vin cate doi-cate doi.

24 de gânduri despre „Diploma de curaj

    lalasdesign a spus:
    27 Martie 2010 la 11:40 AM

    Off, multa sanatate iubita mica .
    Si sa nu te mai cazezi la hotelul ala, da ?

      adra_bell a răspuns:
      27 Martie 2010 la 9:52 PM

      Laura, nenorocit hotel, din fericire n-am vizitat si altele ca sa fac o comparatie, dar imi vine greu sa cred ca exista si alta sectie de pediatrie mai rea de atat. Am ramas marcata

    abramburika a spus:
    27 Martie 2010 la 2:36 PM

    Ce s-a intamplat?? Sanatate multa si repede-repede sa zburde in cautare de iepurasi!!

      adra_bell a răspuns:
      27 Martie 2010 la 9:53 PM

      Petro, probabil o infectie bacteriana. Nu stiu de unde, cu o zi inainte a mancat o lingurita de smantana

    Andreea a spus:
    27 Martie 2010 la 2:57 PM

    Eva, multa sanatate si lasa hotelul acela in pace…sa fie pustiu, pustiu!

      adra_bell a răspuns:
      27 Martie 2010 la 9:54 PM

      Multumesc Andreea, ar fi o lume ideala, macar astia mici sa nu se imbolnaveasca, iar daca se imbolnavesc sa fie tratati omeneste

    ellis a spus:
    27 Martie 2010 la 3:22 PM

    Ooooooof! numai de copii bolnaviori sa nu mai aud! Eva, imediat sa te faci bine, ca te asteapta prietenul in parc::)Multa sanatate!

      adra_bell a răspuns:
      27 Martie 2010 la 9:56 PM

      Multumim Adela, ma bucur ca voi sunteti bine! Prietenul fuse in plimbari azi, unde mai pui ca Eva era inventata la un chef in Capitala:D

    Sofie a spus:
    27 Martie 2010 la 9:38 PM

    ??? ofofof, cum a ajuns Bobocelu la spital? … ce s-a intimplat?
    Draga de ea … sper ca e bine acum si sunteti acasa.

    adra_bell a răspuns:
    27 Martie 2010 la 9:58 PM

    Sofie, vomita pana si apa pe care o bea, am dus-o sa-i puna o perfuzie. A fost foarte cuminte, nu vroia sa se ridice macar putin pe perna, sa nu strice pic-picul. Suntem acasa, multumim:)

    ceska777 a spus:
    27 Martie 2010 la 11:18 PM

    Brrrrrrrrrr! Bine ca a trecut. Si eu am avut emotii de joi cand incepuse gaza cu diareea… se pare ca de data asta am scapat ieftin. Sanatate!

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2010 la 7:53 PM

      Eva a mai avut un episod dintr-asta pe la 9-10 luni. De atunci am ramas si eu cu „stresul de scutec”. Numai cand tiu ce urmeaza: regim (si uraste orezul), medicamente pe care nu vrea sa le ia, etc

    Vasari a spus:
    28 Martie 2010 la 12:41 AM

    Ce postare frumoasa pentru o zi asa grea. Va pupam si multa sanatate !

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2010 la 7:53 PM

      Multa sanatate si voua Alina si Maria!

    zoozie a spus:
    28 Martie 2010 la 12:32 PM

    Pacatoase indigestiile astea, orice cauza vor fi avand. Sper sa nu mai pateasca niciodata asa ceva! Draga de ea…

    A propos de spital da, se poate si mai rau. O prietena a stat in grigore alexandrescu parca l terapie intensiva, unde au loc 2 patuturi cat niste mese iar parintele sta cel mult pe un scaun. A stat o saptamana in spital, iar primele 2 sau 3 zile si-a pazit copilul in asemenea conditii mizerabile. Spunea ca nu se purtau rau cu copiii, dar langa ea era un copil alaptat de 7-8 luni pe care nu-l lasau sa suga si urla de mama focului. L-am auzit la telefon.

    Nu, clar nu e de ajuns in asemenea hoteluri. Multa, multa sanatate va dorim.

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2010 la 7:49 PM

      Imi pare rau sa aud ca exista locuri si mai jalnice unde ne ducem copiii sa fie vindecati

    salmi a spus:
    28 Martie 2010 la 4:24 PM

    Nu stiam de ce nu mai postezi, dar v-ati mutat in casa noua! Nu stiu daca sunt primita, dar eu incerc…am gasit intamplator pe un blog noua voastra locatie si ma bucur. Sper sa fie reciproc :).

    Cat despre hotel, ma bucur ca n-a trebuit sa stati prea mult acolo. Sanatate Evei, sper ca e mai bine acum.
    Pup!

      adra_bell a răspuns:
      28 Martie 2010 la 7:50 PM

      Bine ai venit Mihaela, cum sa nu fii bine primita?

    ralu' a spus:
    28 Martie 2010 la 8:49 PM

    Nu stiam ca te-ai mutat…am dat si eu intamplator peste voi aici. Dar ma bucur ca totusi am dat 🙂
    Sanatate Eva! >:d<

    alina downunder a spus:
    28 Martie 2010 la 11:57 PM

    Sper ca acum e mai bine, oricum noi uram sanatate, chiar si preventiv si sa nu mai vedeti in ochi hotelul ala vreodata!
    Pupam.

    Aurelia a spus:
    29 Martie 2010 la 12:46 PM

    Sanatate multa, draga Eva. Pupici

    adra_bell a răspuns:
    30 Martie 2010 la 8:51 AM

    Multumim pentru urari! Eva e foarte bine, vesela si ar manca de toate

    sabinadegetica a spus:
    30 Martie 2010 la 9:04 PM

    draga mea, dar eu habar n-am avut nici ca ti-ai mutat blogui, nici de Eva ca a fost atat de bolnavioara, ooof, sanatate , draga de ea, va pup si va imbratisez tare de tot!

      adra_bell a răspuns:
      31 Martie 2010 la 11:21 AM

      Multumim Sabina, multa sanatate si tie:) N-a stiut nimeni ca am mutat blogul, gratie firii mele impulsive:D

Lasă un răspuns

