Primavara

Publicat pe Actualizat pe

Sabina ma intreaba cum vad eu primavara in arta, intrebare destul de grea intrucat eu si arta mergem pe drumuri paralele, ce sa mai spun de primavara, pe care am crezut-o pierduta. Dupa atata zapada, ploaie, cer noros, lapovita, ploaie iar, frig, cer partial noros, vreau o primavara violenta cu soare crud si orbitor, vreau explozii de culori, vreau o primavara ca o tiganca tanara cu fuste inflorate si bratele incarcate de lalele, care sa ma imbie cu voce dulceag-sireata: un leu firu’ conita, nu iei si matale?

Am gasit pe cineva care a pictat primavara mea, asa cum era in copilarie, soare crud care zbicea ulitele pe care ne intreaceam cu bicicletele, copaci in explozii colorate, pasari care strangeau pai cu fulg pentru renovarea cuibului regasit an de an la streasina de la coltul casei.

Andrew Macara – Spring in Cyprus

Peste toata primavara asta mie-mi canta Iron Butterfly un solo lung de tobe. In a gadda da vida pentru cunoscatori

2 gânduri despre „Primavara

    Michele a spus:
    30 Martie 2010 la 9:43 PM

    arata bine youreva la wordpress, la multi ani!

    si da, primavara ta miroase a…vara!

    adra_bell a răspuns:
    31 Martie 2010 la 8:07 AM

    imi plac si alte anotimpuri, as vrea sa tina maxim doua saptamani. La mine toate anotimpurile sunt o asteptare a verii:)

Lasă un răspuns

