Cum m-am mutat

Publicat pe Actualizat pe

Brusc, asa cum ati si vazut, pe principiul cine vrea sa ma gaseasca ma gaseste. Dar cum am primit o gramada de mailuri nedumerite, intrebatoare sau timide cred ca sunt datoare o explicatie. Dupa ce, in februarie, am instalat un program care monitoriza downloadurile de pe blog, am constatat cu surprindere ca se copiau in prostie si zilnic fotografii cu Eva, postari intregi sau doar fragmente. Spun in prostie fiindca nu inteleg de ce ar face cineva asta, la randul meu am citit cu placere multe bloguri scrise cu talent, am privit fotografii cu copii dragalasi dar niciodata nu mi-a dat prin cap sa mi le salvez in calculator. So,  toata lumea binevenita, nu m-am ascuns de nimeni, nu m-a suparat nimeni, doar ca nu vor mai exista fotografii cu Eva, iar blogul va avea un caracter mai general.

8 gânduri despre „Cum m-am mutat

    lalasdesign a spus:
    1 Aprilie 2010 la 9:01 AM

    Adra , o intrebare , poti sa imi raspunzi pe mail daca vrei 🙂
    Monotoriza sigur downloadurile sau cum face stas counter prin ele intelegea deschiderea fotografiei?
    Ca am avut si eu nedumerirea asta candva si nu m-am lamurit.

    adra_bell a răspuns:
    1 Aprilie 2010 la 9:06 AM

    Monitoriza downloadurile sigur, spre deosebire de statcounter care imi dadea drept download doar un click pe fotografie. Nu-mi arata de la ce IP sau ce se intampla cu ele, ar fi trebuit sa cumpar varianta completa a programului

    lalasdesign a spus:
    1 Aprilie 2010 la 9:07 AM

    Am inteles. Mda, fara comentarii 😦

    lalasdesign a spus:
    1 Aprilie 2010 la 9:33 AM

    Auch. Acum cand m-am gandit mai bine si eu ma fac vinovata de cateva fotografii salvate inainte de ziua Evei pentru felicitarile facute pt mine si Ade .
    Nu cred ca ti-am cerut voie atunci deoarece era o surpriza, scuze.

    abramburika a spus:
    1 Aprilie 2010 la 11:26 AM

    @lala – pai asa si eu am „furat” fotografii de-ale Evei, pt. acelasi motiv si eveniment. Ba si pt. joculetul nostru cu gemenele. Dar cred ca Adra nu se referea la asta, mai ales ca a vazut unde ii sunt fotografiile. In plus, zice ca monitorizarile sunt de o luna incoace, deci nu e cazul nostru.

    adra_bell a răspuns:
    1 Aprilie 2010 la 12:15 PM

    mai, nu, nu e vorba de cateva fotografii, asa nu ma ambalam stiu sigur ca mai salvau si prietenii fotografii cu Eva. dar se copiau zilnic fotografii cu sau fara Eva. Nu inteleg de ce, p-alea fara Eva n-au decat, desi nu vad ce ar face cu ele, valoare artistica nu au si oricum de ceva timp incoace le pun in format mai mic. In orice caz era o bataie de cap inutile de care am scapat acum

    salmi a spus:
    2 Aprilie 2010 la 10:58 PM

    adra, acum mai monitorizezi blogul? Ai putea sa imi transmiti si mie de unde sa iau acel program? Poti si pe email daca e mai OK. Nu stiu daca il ai, daca nu, ti-l trimit. Eu il am pe al tau.

    Eu am patit o data cu fotografii de pe blogul foto, cred ca am si scris acolo…poate au mai fost si alte chestii copiate, eu habar n-am! Dar atunci am descoperit intamplator pe youtube un clip cu o melodie faina a Directiei 5 parca in care erau incluse fotografii de pe blogul meu…

    adra_bell a răspuns:
    3 Aprilie 2010 la 7:46 AM

    Deocamdata nu, dar o sa, sunt si eu curioasa ce se mai copie:)
    Da, stiu de patania ta cu fotografiile.
    Nu este chiar un program, nu stiu cum sa-i zic, este un cod HTML care se insereaza in codul blogului. Nu-ti arata decat ce s-a luat cu copy, nu si de la ce IP sau unde s-au dus. Da’ normal ca exista metode de a-l fenta, nu vreau sa dau nimanui idei:D

Lasă un răspuns

