Pastele

Publicat pe Actualizat pe

Si din curiozitate, dar mai ales din dorinta de a ajunge anul acesta la o slujba de Inviere, am fost la singura biserica catolica din Giurgiu. Mi-a placut ca preotul a interactionat mai mult cu enoriasii si a aprins lumanarea de la chibrit, fara sa astepte sa ajunga nu stiu ce avion special din Ierusalim. Totusi, Eva vorbea mult mai tare decat parintele si nu am putut sta prea mult.


Apoi am petrecut in familie, cu mancarica d-aia „buna-buna”, placinta cu branza, cu mere si baclava, cozonacul a fost de capatat. Ne-am plimbat mult si am stat ba cu ochii in pamant….

…ba ne-am zgait la cer

2 gânduri despre „Pastele

    Adina a spus:
    11 Aprilie 2010 la 1:59 AM

    Nu stiu daca voi ne vreti, dar noi va vrem si v-am gasit :). Eva este admirabila, cat si cum vorbesteß Oare de la cine a mostenit? 😉

    Pupici, Adina

    PS: va trimit si ceva pasca de la mami meu, buna-buna

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:27 AM

      Sigur ca va vrem, Adina, bine ati venit! Pasca? Yummy! Am facut si eu doia ani la rand, prima oara a iesit incredibil de aspectuoasa si de guastoasa, anul urmator a iesit exact pe dos:)).
      Probabil seamana cu mine, cica eu vorbeam mult cand eram mica, dar nu mi-am mentinut obiceiul

Lasă un răspuns

