Cu Eva, la o bere

Publicat pe Actualizat pe

Inainte de somnul de pranz, Eva se aseaza oarecum turceste in pat si soarbe din sticla ei cu apa:

Stam de hooolbă (vorba, dar v-ul este pronuntat absorbit ) ca fetele, beau niste beeere!

Ma pufneste rasul, poarta un maieu rosu, decorat cu niste puisori galbeni, putin cam scurt, burtica ii iese din maieu si se gogoneaza peste strampi. Arata chiar ca un bautor de bere, nu stiu de unde-i vin ideile astea, eu beau mai des vin, iar co-autorul nu bea deloc.

Asa, si spune-mi ce-ai facut tu afara cu tati

Am fost la Doamne-Doamne, statea intr-un castel

Si a vorbit  Doamne-Doamne cu tine?

Nuuu, a vorbit cu tati.

Doamne-Doamne, aveam sa ma lamuresc mai tarziu, era un popa, care i-a spus co-autorului sa nu parcheze masina in spatele masinii lui. Castelul e manastirea de la marginea orasului.

….dar am vorbit cu un paun. Paunuuule, ridica coada, ca te murdaresti de nonoi. Paunule, n-auzi?!

Aaaa, era si un paun p-acolo?

Da, si mai era o pasare cu rosu-cu verde la coada. Fazaaaan! (fazanul si paunul sunt cat se poate de reali, aici nu fabuleaza)

Si dupa aia?

Mai soarbe o gura de „bere” si continua in acelasi stil ciripit:

Am fost la TEC (un magazin) , m-am jucat in casuta, am intrat inauntru si un nene m-a speriat rau

Aoleu, pai ce ti-a zis?

Nimic, era un nene de plastic. (mda. logic, astia nu vorbesc)

Mami, nu ma lovi! De ce ma lovesti, mami? Nu vezi ca eu sunt mica? Mami, nu ma lovi…(stop abuzului asupra copiilor. atunci cand copilul este asezat langa un adult, e imperios ca adultul sa nu se miste. A miscat piciorul, a deranjat patura care a atins copilul. Ceea ce se numeste ba-ta-ie)

2 gânduri despre „Cu Eva, la o bere

    Vasari a spus:
    10 Aprilie 2010 la 2:05 PM

    Superb ! Mai ales cu Doamne-Doamne :))

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:25 AM

      Lol, da, eu am intrebat-o ca am zis ca o avea o legatura mai directa si poate obtin vreo revelatie:))

Lasă un răspuns

