Verde crud

Publicat pe Actualizat pe


…verde crud

mugur alb si roz si pur

7 gânduri despre „Verde crud

    Ami mami a spus:
    9 Aprilie 2010 la 2:14 PM

    Parca se invioreaza si ochii!

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2010 la 5:14 PM

      un, doi, un doi! Eu m-am inviorat bine de tot, doar e jumatatea lui aprilie:)

    Lenache a spus:
    9 Aprilie 2010 la 2:26 PM

    Ce frumos!

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2010 la 5:15 PM

      Da. Mergeti? Lena are nevoie de cizmulite de cauciuc dimineata ca e multa roua

    svea a spus:
    9 Aprilie 2010 la 9:53 PM

    In sfarsit, am dat de tine! Nu mai stiam de unde sa te iau, ca la vechiul blog nu mai aveam acces! Te-am urmarit pe la comentarii, nimic! Am vrut sa intreb de tine, mai aveam un pic si scriam post special „Wanted, se ofera recompesa pentru orice informatie”! :)) Vezi cata disperare!? Imi lipsea Eva mult, blogul ei, stilul tau! Tot! Ce bine ca te-am regasit! 🙂

    adra_bell a răspuns:
    10 Aprilie 2010 la 5:16 PM

    Svea, nu ma pricep sa comentez cu contul de wordpress, dar era linkul pus in unele blogrolluri

    svea a spus:
    10 Aprilie 2010 la 6:20 PM

    N-am avut noroc de la inceput, ca pe unde am mai incercat, peste aceeasi interdictie am dat! Acum e bine! Nu mai conteaza, recuperez! 🙂

Lasă un răspuns

