Intalnire cu un paun

Publicat pe Actualizat pe


I-am zis: Hello, little girl!

Apoi mi-am desfacut penajul pentru ea. Trucul asta are mare efect. De obicei obtin tipete de admiratie. Dar ea a inceput sa tipe de …frica. „Paunul are coada sus. Ma sperie!”

Fetitele astea! Nu mai inteleg nimic! De ce s-o fi speriat? Oare sunt urat??!!

13 gânduri despre „Intalnire cu un paun

    roxana a spus:
    10 Aprilie 2010 la 5:03 PM

    ha, ha!!!
    noi am descantat jumatate de ora un paun sa-si desfaca evantaiul, dar noooo, n-a vrut!

      adra_bell a răspuns:
      10 Aprilie 2010 la 5:24 PM

      Asta cred ca era in concurenta cu un bibiloi, ca si-a desfacut coada de mai multe ori, spre spaima Evei:))

    Ami mami a spus:
    10 Aprilie 2010 la 6:11 PM

    :):) Ce fain eee!

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:17 AM

      Da, avea si sotia langa el:)

    corinamirela a spus:
    10 Aprilie 2010 la 7:55 PM

    Buna- citesc cu placere de lumea voastra frumoasa si va salut, cu aceeasi aplecare ca si voi spre frumos, natura si minunea de a avea si creste un copil…Sper sa-mi permiti sa-mi linkuiesc blogul tau.

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:17 AM

      Buna, Corina. Eu pierdusem blogul tau, dar l-am regasit la Sophie si l-am linkuit sa nu-l mai pierd:)

    Lala a spus:
    10 Aprilie 2010 la 8:24 PM

    Cat de frumos e !
    Si cat de bine l-ai prins in photo !!!

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:21 AM

      E frumos tare afurisitul, mai are si penele alea pe cap, care-i dau o alura regala. Cat despre prins bine, nu e chiar asa, mi-ar fi placut sa nu fie garduletul ala de sarma, cu ochiuri marunte. Da’ multumesc:)

    abramburika a spus:
    10 Aprilie 2010 la 11:24 PM

    Hahahahhaaa (la dialogul paun-Eva)!!!! Ce fain e (paunul)!!!

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:23 AM

      Eva a tot intrebat de cercurile de pe coada paunului, ce sunt alea. Seamana cu niste ochi si d-aia s-a speriat, mai ales cand si-a desfacut coada. Da’, nah, pana la urma si pe mine ma inspaimantau curcanii, cand eram mica si se burzuluiau, o luam ca pe un semn de agresivitate

    Sabina Y. a spus:
    11 Aprilie 2010 la 8:11 AM

    Bine te-am regasit.:)

    Te poftesc la mine „acasa” pentru ca am lasat pe masa un premiu pentru tine.

      adra_bell a răspuns:
      11 Aprilie 2010 la 10:24 AM

      Bine ai venit Sabina! Preiau, preiau:), poate le uit pe unde sunt. Doua la Petro, una la Mihaela si una la tine

    Femei + Machiaj | Bogdan Anghelina a spus:
    26 Februarie 2012 la 1:19 PM

    […] o vizită la salon din când în când nu poate face decât bine.Sursa imaginilor: 1, 2.Tweet Etichete: advertorial, Femei, machiaj, sexul frumosRecent pe CitateMotivaționale.comOscar […]

Lasă un răspuns

