Ghicitoare

Publicat pe

Ce faci Eva? (eu, cam nervoasa)

Am aiat o mirmitura! (ea, foarte inocenta)

8 gânduri despre „Ghicitoare

    m a spus:
    13 Aprilie 2010 la 4:19 PM

    pot sa raspund eu?

    ellis a spus:
    13 Aprilie 2010 la 7:29 PM

    o fi mancat o firimitura???

    Ai un premiu la noi pe blog, cu drag!

    mmarialj a spus:
    13 Aprilie 2010 la 8:04 PM

    a arat !

    abramburika a spus:
    14 Aprilie 2010 la 7:37 AM

    a taiat o firmitura?

    Draw For Joy a spus:
    14 Aprilie 2010 la 9:49 AM

    Hai ma… ce dulce! A taiat o firirmitura. Ai putea sa faci un dictionar: „Dictionarul Evei”. Si cum spune fata un cuvant nou, imbogatesti caietul.

    adra_bell a răspuns:
    14 Aprilie 2010 la 10:39 AM

    Am aiat=am avut, asa spune logica Evei ca ar trebui conjugat verbul, eu am, eu am aiat:)), iar mirmitura e intr-adevar firmitura

    miha a spus:
    15 Aprilie 2010 la 9:31 AM

    Ce dulce e…:)

Lasă un răspuns

