Lipsesc niste versuri. Nici sarpe n-avem, iepure da

Publicat pe Actualizat pe


Am doua versiuni din seria biblica Eva si marul, le-am facut ca sa arunc cu ele dupa Bocanila, care s-a mutat la noi pe scara, de vreo doua saptamani.
Si in timp ce bibileam la Photoshop, direct legat de colaje, imi canta undeva prin creierul primar un vag cantecel pentru copii, ceva cu fructe, (lemons and apples), in engleza si cred ca titlul e cu St. Macy, prea vag oricum sa caut cu gugal. Help, ca ma obsedeaza!

7 gânduri despre „Lipsesc niste versuri. Nici sarpe n-avem, iepure da

    Aniela a spus:
    16 Aprilie 2010 la 4:16 PM

    nush daca e ceea ce cauti…cu lemons nu stiu…
    http://www.kididdles.com/lyrics/a008.html

    adra_bell a răspuns:
    16 Aprilie 2010 la 4:25 PM

    mersi, nu e

    adelamaria a spus:
    17 Aprilie 2010 la 7:44 AM

    Eu habar n-am, ca-s zero barat la cantece si poezii in engleza (imagine that!)…Dar voiam sa-ti spun ca poza e superba! E de expozitie, pe bune!

      adra_bell a răspuns:
      17 Aprilie 2010 la 7:46 AM

      Acum mi s-a nazarit ca o fi Beatles:))
      E colaj din doua poze

    renata a spus:
    23 Aprilie 2010 la 10:05 PM

    sa fie asta, eu chiar l-am invatat among other nursery rhymes:http://www.vam.ac.uk/moc/childrens_lives/nursery_rhymes/oranges_&_lemons/oranges_&_lemons_audio/index.html
    si mai canta si pink floyd apples and oranges…:)

      adra_bell a răspuns:
      24 Aprilie 2010 la 7:39 AM

      Uraaa! asta e, multumesc:). Esti extraordinara, doar lemons era corect, oare cum ai reusit?

    renata a spus:
    24 Aprilie 2010 la 9:20 PM

    ma mai trezesc si eu fredonandu-i norei te-miri-ce… mai nou, imi dau seama de unele chestii slightly racist sau pe care nici nu le-as fi banuit, copil fiind… 🙂

Lasă un răspuns

