Aiurea-n tramvai

Publicat pe Actualizat pe

Desi am cont pe facebook de vreo 3 ani, abia acum m-am prins cum se foloseste. Nu sunt kul, e vreo problema? Da’ am vreo 90 de prieteni, nici nu stiam ca pot fi asa de prietenoasa. Clar, facebookul scoate la iveala ce-i mai bun in om

Am un cos sacaitor, dar ma consoleaza Eva. Mami, ai un cosulet aici (i-am zis ca e cos dar ea insista sa diminutiveze dimensiunea dezastrului). E ca o picatura de aur. De ce n-oi fi auzit asta in adolescenta? Scapam de cateva complexe…

Co-autorul s-a intalnit, azi, cu un amic care cara la subrat un tablou mare cu Base. Il luase de la inramat.

Ce faci mah, ti-ai tras tablou cu cel mai iubit?

Nu, m-am intors la partid (aha, deci fusese plecat) si X (parlamentar independent, liber si neatarnat, nu spui cine, persoana importanta) face un nou sediu pe Garii (asta vine cam la 3 km de locul intalnirii)

Hai urca in masina, te duc io, ce vrei sa te scuipe lumea pe strada???!

Cica daca vrei sa ai o viata trista trebuie sa fii invidios. Asa zice Aurora Liiceanu. Mie mi se pare misto, as vrea sa imbatranesc asa. ( Sau hai, fie! ca Mociornita.)  Tot d-na Liiceanu a scris o carte  la comun cu o bulgaroaica. Culmea, Bulgaria are si ea oamenii ei interesanti, doar ca nimeni nu stie nimic despre ei.  Nu ne cunoastem vecinii desi ne inmatriculam masinile la ei, ba mai nou si firmele. Cine o fi presedintele Bulgariei? Darnic om…

11 gânduri despre „Aiurea-n tramvai

    Ami mami a spus:
    21 Aprilie 2010 la 3:03 PM

    Tu vorbesti serios cu tabloul?

      adra_bell a răspuns:
      21 Aprilie 2010 la 3:06 PM

      In general sunt om serios. De data asta mi-a parut rau ca n-am fost de fata, era doar M cu Eva, cred ca ma stricam de ras. Sau de plans?

    Ami mami a spus:
    21 Aprilie 2010 la 3:19 PM

    Offf…
    Mda…

    alina downunder a spus:
    22 Aprilie 2010 la 1:30 AM

    am ras cu lacrimi cu Eva, mi s-au bulbucat ochii la treaba cu tabloul. of.

      adra_bell a răspuns:
      23 Aprilie 2010 la 8:17 PM

      Da, Eva e de pomina, nu stiu de unde le scoate

    cristi a spus:
    22 Aprilie 2010 la 6:37 PM

    ti-ai ratat vocatia….ai un talent mai mare decat mishu gainusha la schite si la creionarea portretelor.

      adra_bell a răspuns:
      23 Aprilie 2010 la 8:18 PM

      Cristi, multumesc! doar ca nu sunt deloc familiarizata cu munca lui Gainusa, dar banuiesc ca a fost un compliment, nu?!:P

    Pascar Hoinar a spus:
    23 Aprilie 2010 la 12:08 PM

    O fi fost icoana facatoare de minuni.

      adra_bell a răspuns:
      23 Aprilie 2010 la 8:18 PM

      Vai de capu’ nostru, minuni ne mai lipseste sa faca, in rest le face cam pe toate

    anto a spus:
    26 Aprilie 2010 la 10:05 AM

    si amicul era- sotul meu :)))

Lasă un răspuns

