Guns&flowers sau in no man’s land 2

Publicat pe Actualizat pe

Am fost din nou, de data aceasta cu un scop precis. Am vazut tot felul de (a)simetrii naturale

si chiar unde nu erau, am trisat un pic

Eva a adunat flori de camp si a alergat putin, asta cand nu a cerut in brate si intre doua vaitaturi ca o mananca furnicile

am admirat natura

…si m-am mirat sincer de cate pupeze exista in Giurgiu (cealalta pare sa fie mierla). Cele mai multe pasari se auzeau prin hatisuri, imi pare rau ca n-am avut nimic de inregistrat, cred ca era vreo simfonie ceva, parea un eveniment organizat

Scopul precis a fost sa trag eu cu pistolul, e pe a mea to do list, pistol adevarat, tinte miscatoare si casti la urechi, ca-n filme.

Deocamdata m-am antrenat cu bile, am tras in plopi, tare mandra am fost ca am si nimerit, cam fifty-fifty. Cand au mai ramas vreo 10 bile, m-am gandit sa-mi fac o tinta dintr-un ziar, prima faţă disponibila a fost a unui binecunoscut dilematic, scuzele mele, da’ l-am impuscat de vreo doua ori, desi mi-e simpatic

Si aici se taie in draci, cu drujbe, si un vapor incarca de pe canal. Sper sa fie cu cap, nu vad niciun motiv serios pentru care s-ar taia padurea de pe marginea Dunarii, dar mai stii?

L.E. am uitat sa ma laud ca langa macii aia am vazut 2 serpi si nu m-am speriat deloc. N-am fugit eu, ci ei, unduindu-se foarte rapid, ceea ce mi-a starnit un val de repulsie si m-a impiedicat sa-i fotografiez

10 gânduri despre „Guns&flowers sau in no man’s land 2

    abramburika a spus:
    27 Aprilie 2010 la 3:00 PM

    Doamna, te antrenezi cumva pt. vreun rol intr-un film politist? Sau te-a suparat cineva asa de tare ca i-ai pus gand rau? Ce-i cu tine asa razboinica?

      adra_bell a răspuns:
      27 Aprilie 2010 la 3:23 PM

      ce sa-i faci Petro? Cica orice femeie are si o latura masculina (si viceversa). La mine, latura aia vrea sa traga cu pistolul si se uita dupa femei pe strada (noroc ca nu fluiera). Inainte obisnuia sa injure, de cand e casetofonul pe rec, s-a obisnuit sa se abtina

    adelamaria a spus:
    27 Aprilie 2010 la 3:34 PM

    Esti foarte sexi cu pistolul in mana! :))

    roxana a spus:
    27 Aprilie 2010 la 5:35 PM

    comentariu scris cu invide:
    1. pentru clima girugiuveana deja datatoare de maci…
    2. pentru defulare prin tintirea de la distanta spre moaca nustiucui te supara…
    3. pentru simfonii ascultate live si stereofonic
    4. pentru calm si nepasare in fata veninosilor taratori
    5. pentru to do listul, livelistul tau! (ca e frumooooos)
    6. pentru melci vargati nephotoadobati

    imbratisari!

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2010 la 9:55 AM

      E urat si aici sa stii, a fost un aprilie intunecat, noros, vantos si ploios. Serpii nu erau veninosi, iti dai seama ca nu ma mai prindea nimeni din urma.
      Da, am pe to do list mai multe nazdravanii, norocul meu ca m-a auzit M vorbind la telefon cu o prietena despre trasul cu pistolul si a doua zi mi-a facut surpriza, altfel nu prea spun ce am pe lista, sa nu pic de ciudata

    alina downunder a spus:
    28 Aprilie 2010 la 1:28 AM

    Mi-aduc aminte ce dezamagita am fost cand, venita acasa intr-un concediu, am descoperit padurea defrisata pe malul Dunarii, la varsarea Oltetului. Acolo era un murar de poveste, astia tasasera tot, o imagine dezolanta. Mi-au dat lacrimile, imi venea sa-i bat. Of.
    De cate ori ma uit la pozele voastre asa ma simt de acasa … si ma bucur ca un copil. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2010 la 9:58 AM

      La fel cum au taiat, anul trecut, cateva hectare de padure minunata, la marginea Dunarii. Cica vor sa faca plaja, aiureli, acum e oribil, praful e pana la genunchi.
      Asta din fotografie e crescuta pe un teren fost mlastinos, asanat. Oricum zona e inundabila, daca au de gand sa taie masiv fac un gest absolut prostesc, zona nu e cultivabila, cu atat mai putin se poate construi

    salmi a spus:
    28 Aprilie 2010 la 12:35 PM

    Mie imi place fotografia alb negru cu picioarele Evei si cea cu pnza de paianjen…

    Cat despre pasiunea de a „trage” chiar si cu ochiul la femei pe strada(recunosc ca si eu o fac), nu pot sa iti urez decat succes! Pe mine nu ma atrag pistoalele, dar mi-as ridica putin nivelul adrenalinei sarind cu parasuta sau facand bungee jumpinng. Doua vise vechi ale tineretii…

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2010 la 12:54 PM

      Fotografia cu picioarele Evei e si preferata mea. Da, da’ mai si arat si altora ce vad pe strada, il inghiontesc pe M. mereu:) Aha, pai tirul meu e ceva pasnic fata de bungee jumping. Am vazut cum se sare, nu m-as urca acolo pentru nimic in lume, darmite sa ma si arunc. Esti o curajoasa!

Lasă un răspuns

