I detective

Publicat pe Actualizat pe

Ce-i spune el?
a) te iubesc cat tine apa asta, pana dincolo de padure
b) daca te arunc in rapa asta, nu te mai gaseste nimeni niciodata
c) hai sa emigram in….Bulgaria

10 gânduri despre „I detective

    abramburika a spus:
    28 Aprilie 2010 la 2:04 PM

    Hahahhaaaa .. eu is mai romantica asa ca aleg varinata a. Cine-s protagonistii din poza, voi? Ca atunci se schimba datele problemei … nu ca M. nu te-ar iubi cat tine apa aia, pana dincolo de padure, dar el e mai glumet de fel si atunci i s-ar potrivi si variantele celelalte … hahahhaaa.

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2010 la 2:07 PM

      Nope, nu suntem noi, poza e facuta de moi.

    anto a spus:
    28 Aprilie 2010 la 2:53 PM
    adelamaria a spus:
    28 Aprilie 2010 la 4:06 PM

    Nu stiu de ce, dar nu mi se pare foarte romantica…Mai degraba niste ingineri veniti sa faca masuratori…Sau un vanzator si-un cumparator de padure, ca tot ziceai recent ca se taie…

      adra_bell a răspuns:
      28 Aprilie 2010 la 4:58 PM

      nici mie, pai ce e romantic sa spui cuiva „te iubesc cat tine apa asta?”

    sabinadegetica a spus:
    28 Aprilie 2010 la 8:18 PM

    nu o mai analiza faptic, logic, anecdotic.
    Imi place asa cum e.
    Andecdoticul nu e bun in arta.

    Asta e pentru mine o fotografie buna, asa ca mergi asa, fara intrebari.
    Nu intelesul imediat conteaza. Ci ceeea ce simti 🙂

      adra_bell a răspuns:
      29 Aprilie 2010 la 10:41 AM

      Mda, nu stiu ce sa zic, initial am vrut sa spun ca eu de fapt ma fac critic, stii tu, cei care nu pot sa scrie se fac critici. Adevarul este ca m-am jucat si nu m-am gandit o clipa ca as putea face o fotografie buna unui personaj destul de anedoctic (barbatul din poza) dar si ca eu, in general, nu ma iau in serios. Si multumesc:)

    alina downunder a spus:
    29 Aprilie 2010 la 2:56 AM

    Vorba Sabinei, fiind o fotografie frumoasa, important e sa interpreteze fiecare dupa pofta inimii. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      29 Aprilie 2010 la 10:55 AM

      Gata, asa fac d-acum incolo, promit:)

Lasă un răspuns

