Big Brother da’ mic

Publicat pe Actualizat pe

Stiu ca Big Brother exista cu adevarat,  in mai multe versiuni: nord-coreeana, cateva africane, altele din Orientul Mijlociu, ba chiar rasar si bigbrazeri mici, pe ici, pe colo, pe langa noi.  Sunt tari la conceptele, pe care ei le-au inventat,  dublugandit, rescrierea istoriei,  si nu mai stiu cum se numeau, desi e una dintre cartile mele preferate, n-am niciun chef sa o recitesc.

Unu’ d-asta mic zice ca ar fi bine sa se stearga pasaje dintr-o filmare, de fapt nu sa se stearga, sa se bruieze din Avid, vorbaria inutila si suparatoare a opozantilor politici, apoi sa se dea pe post aceasta ultimă formă,  ca e aia corecta.  Am nervi, nu mi-au trecut de cand presedintele s-a dus pana la Oradea cu elicopterul, d-acolo putea sa mearga linistit cu 200/h, pe autostrada.

As mai fi putut sa fac o poza Romania-caine rau dar chiar nu mai aveam deloc lumina. A, da si mai am nervi ca aici orice pispirel poate trage o bariera pe unde vrea muschii lui., as fi vrut sa zic pe unde-l taie capu’,  da n’are.

Lasă un răspuns

