Aprilie

Publicat pe Actualizat pe

…cu tot cu cizmulitele inflorate ale Evei, care asteapta cuminti, in portbagaj, momentele numai bune de explorat balti, paduri si pajisti (dedicatie pentru Roxana)

9 gânduri despre „Aprilie

    adelamaria a spus:
    6 Mai 2010 la 10:17 AM

    Superb colajul! Iar cizmulitele…un deliciu vizual!:)

      adra_bell a răspuns:
      6 Mai 2010 la 11:03 AM

      Multam! E prima data cand fac colajul in Photoshop, de aici si balbaiala aferenta:)

    ayandari a spus:
    6 Mai 2010 la 11:01 AM

    superb! care cizmulite inflorate de unde se pot procura?

      adra_bell a răspuns:
      6 Mai 2010 la 11:04 AM

      Eu le-am luat toamna trecuta din Carrefour, dar cred ca se gasesc si in alta parte. Primavara asta am vrut sa-i cumpar si pelerina de ploaie, era foarte frumoasa, dar miss a zis Nuuuu, nu veleau eu dastaaaa

    abramburika a spus:
    6 Mai 2010 la 11:13 AM

    Mie imi place aia cu coditele Evei dintre ouale colorate. E superb colajul!

      adra_bell a răspuns:
      6 Mai 2010 la 11:44 AM

      Am scos si eu cat mai multa culoare dintr-un aprilie rece, vantos si ploios peste masura. Erau mingi, dar ce deliciu ar fi fost pe ea sa dea niste oua cap in cap:))

    ayandari a spus:
    6 Mai 2010 la 11:24 AM

    stiu eu un magazin cu cizmulite si pelerine dar costa cizmele si pelerina cat o pereche fitoasa de pantofi de adulti deci am zis:pas! O sa caut si eu pentru copchilul meu, multam de idee.

      adra_bell a răspuns:
      6 Mai 2010 la 11:36 AM

      vreo 30 de lei au fost cizmulitele, pelerina era 25. La naiba e doar cauciuc, pana la urma:)

    abramburika a spus:
    6 Mai 2010 la 1:14 PM

    E clar, am nevoie de ochelari! Eu le-am vazut oua si cum a fost Pastele, le-am potrivit la fix …. hahahhahaaa!!

Lasă un răspuns

