Potty news

Publicat pe Actualizat pe

Victorie, dupa doo zile de incercari esuate!  Dansul victoriei s-a numit mambo-caca, apoi amazoana a primit felicitari si un cadou micut. Mama amazoanei s-a emotionat de unde si concluzia: mamele sunt ciudate!

8 gânduri despre „Potty news

    Lala a spus:
    7 Mai 2010 la 8:13 PM

    Felicitari!!!
    Noi suntem in acelasi stadiu 😦
    Adica 0.

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:25 AM

      Rabdarica:) Daca ma pun in locul lor sunt mai usor de inteles, adica a fost ok sa faci in scutec si deodata trebuie sa stai pe obiectul ala….hmmm. Nu functioneaza exemplul fratelui mai mare? Eu sa stii ca o pisez de vreo 2 luni cu bebelusii care fac in scutec si fetitele mari care stau la olita, si Eva nu suporta sa i se spuna bebelus:))

    roxana a spus:
    7 Mai 2010 la 9:26 PM

    Si Eli e in stadiu de incepator. ziua 2. nimic in oala, pipi pe parchet, chilotei schimbati unul dupa altul. Rabdareee!

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:27 AM

      ziua1 convins copilul sa stea pe olita, imbracat macar ca altfel nu vroia.
      ziua2 convins copilul sa stea dezbracat + esec dupa esec, cerea la olita in timp ce-i daduse deja drumu’ la pipi.

    ayandari a spus:
    7 Mai 2010 la 9:33 PM

    hahahaha, foarte bine! Felicitari dragei de Eva.Noi suntem in stadiul ca face caca la oala de multa vreme ( de pe la 8 luni) dar pus de mine.Era o minunatie.De vreo 2 zile iaca nu mai vrea la olita, urla si o impinge cat poate.Offf si eu care ma gandeam ce copil docil am! 😀

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:33 AM

      Eva primeste felicitari la scena deschisa vad:) Eu am asteptat-o pe ea, sa fie pregatita si sa constienteze actul fiziologic, sa ceara. Cred ca era pregatita mai demult, dar nu vroia sub nicio forma sa stea pe olita. Apoi am vrut sa-si faca ambele treburi acolo, mi se parea ca a-si fi bagat-o rau in ceata daca ii spuneam caca la olita, pipi in scutec

    GERMINA a spus:
    8 Mai 2010 la 8:15 AM

    Felicitari! Si noi aveam dansul victoriei, un adevarat ritual, ce mai!

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:34 AM

      Si dimineata asta am dansat un pipi-tango, uraaa!

Lasă un răspuns

