Culori pe cer

Publicat pe Actualizat pe

Cele mai frumoase doua curcubeie (da, m-am uitat in dex sa vad care e pluralul, nici nu eram sigura ca se poate curcubeu la plural) pe care le-am vazut vreodata. Eva a strigat incantata Mami, sunt niste culori pe cer!, arcele erau perfecte peste un decor cat se poate de banal si de mizerabil. Mai vreau sa mai ploua, sa apara culori pe cer si sa mai uitam de urat. Ah, si vreau la aurora neaparat. E pe to do list.

15 gânduri despre „Culori pe cer

    dan a spus:
    8 Mai 2010 la 7:32 AM

    Fain curcubeu si nu foarte usor de fotografiat.

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:46 AM

      Multam! Am si poza mai bine incadrata, dar am apucat sa o micsorez p-asta (pe prima)

    roxana a spus:
    8 Mai 2010 la 8:29 AM

    Si eu vreau la curcubeu!

    stau cu aparatul prin preajma, poate, poate apare si la noi.

    imbratisari!

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:47 AM

      M zice ca el a vazut trei curcubeie numai, cat a stat in Bz si ca la Giurgiu vede 3 pe an. Te pomenesti ca suntem capitala europeana a curcubeielor:)

    salmi a spus:
    8 Mai 2010 la 8:59 AM

    Frumoase, am vazut si eu de acteva ori curcubee duble. Anl asta inca nu au aparut la noi…mai asteptam.

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:48 AM

      V-as trimite putina primavara daca ne dati la vara umpic de racoare:)

        salmi a spus:
        8 Mai 2010 la 5:26 PM

        Oh, eu cu placere dau :).

    ayandari a spus:
    8 Mai 2010 la 9:25 AM

    Niste minunatii, ador curcubeiele si rar ajung sa ma bucur de privelistea lor.Pacat de blocul din decor, ar fi fost superba foto fara mizeria aia acolo!

      adra_bell a răspuns:
      8 Mai 2010 la 9:49 AM

      Deh, contrastul! Ca-n viata, uratul face parte din frumos. Nu’s ce am de sunt cam filosofica azi:)). Am si fara blocuri, dar imi plac mai mult astea

    ayandari a spus:
    8 Mai 2010 la 9:51 AM

    Vreau de mai mult timp sa-ti spun ca radacinile mele sunt din Giurgiu( tatal meu mai exact ), am o groaza de veri si verisoare acolo, tot in centrul orasului au trait si bunicii mei.Am asa o nostalgie cu orasul asta, mmmmm.

      adra_bell a răspuns:
      9 Mai 2010 la 4:06 PM

      Ahaaa! Pai chiar faptul ca esti nostalgica dupa Gr spune ca nu esti giurgiuveanca. N-am intalnit giurgiuvean care sa aiba macar o vorba buna despre orasul lui natal. (vb de generatia mea si de cele ceva tinere)

      ayandari a spus:
      9 Mai 2010 la 4:17 PM

      Imagineaza-ti cum e viata: pana si colega mea de salon la maternitate , cand am nascut ,era o tipa faina din giurgiu :-D.Nu ma refer la orasul in sine cand spun ca am nostalgii…ma refeream la momente superbe traite de mine acolo, alaturi de oameni dragi care au fost candva in acel oras.

    Catalina a spus:
    8 Mai 2010 la 10:05 AM

    Le-am vazut si noi! A fost ca o minune pentru mine 🙂

      adra_bell a răspuns:
      9 Mai 2010 la 4:07 PM

      Si eu care il consideram curcubeul meu personal:P

    luckyrock a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 7:46 AM

    foarte frumoase fotografiile si intr-adevar contrastul este extrem de sugestiv: frumosul si uratul. perfectiunea naturii si creatia grosolana a omului. sublimul cerului si mizeria umana.

Lasă un răspuns

