Viata simpla de la tara

Publicat pe Actualizat pe


Eva: hranit gaini, alergat dupa pui, hranit gaini, alergat dupa pui, hranit gaini, apoi hranit pe Gore si Elodia (poza luata prin gard)
Eu: urcat in pod si rasfot colectia de Dilema, de pe vreamea cand nu era veche; recuperat doua jucarii din copilarie
Co-autorul: alergat dupa pui impreuna cu Eva
Impreuna: adunat un snop de menta proaspata pentru sirop. Cica merge folosit si ca topping

8 gânduri despre „Viata simpla de la tara

    abramburika a spus:
    17 Mai 2010 la 1:28 PM

    O adevarata distractie pt. Eva sa hraneasca si sa alerge gainile!! Ce jucarii ai recuperat, musai sa scrii despre ele!

      adra_bell a răspuns:
      17 Mai 2010 la 5:58 PM

      am gasit o papusa Mos Craciun, pe care am cumparat-o din economiile mele, eram destul de mare, aveam 12 ani. Ma rog, am cumparat-o in ideea ca Mos Craciun e barbat, si primul gest a fost sa-i dau izmenutele jos:)) Vai, ce dezamagire, pe vremea aia nu se faceau papusi anatomic-corecte. Asa, si am mai recuperat un fel de papusa-taran, cu care nu ne jucam niciodata, statea in vitrina.

    roxana a spus:
    17 Mai 2010 la 5:42 PM

    da, siropul de menta, preferatul meu…iti racoreste toate cele simturi…
    pupici Evei!

      adra_bell a răspuns:
      17 Mai 2010 la 6:00 PM

      Acum m-am apucat de el, sper sa-mi iasa, n-am baut niciodata, dar m-am gandit ca ar merge si gugalul a gasit reteta:)

    mariana a spus:
    18 Mai 2010 la 12:27 AM

    super poza ….multe treburi face Eva 🙂

      adra_bell a răspuns:
      18 Mai 2010 la 10:47 AM

      da, da, prima ei grija e sa hraneasca gainile. Cum ajungem cere boabe pentru gaini.

    ellis a spus:
    18 Mai 2010 la 9:52 AM

    Cunosc experientele astea si imi sunt tare dragi…tot in weekend am alergat si noi gainile si cocosul, am iubit puii, isi dorea a mea sa doarma chiar in blana catelului, na!::)

      adra_bell a răspuns:
      18 Mai 2010 la 10:47 AM

      pui iubiti cu de-a sila, bietii de ei:)), ma rog, in cazul nostru

Lasă un răspuns

