Vecinii mei

Publicat pe Actualizat pe

In bloc stau destule personaje ciudate, Bocanila, Bormasinila, dar cel mai bine ii cunosc pe cei de sus. Noi stam la 3, ei stau la 4. E un fel de spune ca stau, peste iarna nu locuiesc aici, nu este caldura. Dar vin si se instaleaza primavara. Au un apartament cu 3 camere, mobilat in stilul cel mai la moda, ecologic, dar obisnuiesc sa se inghesuie toti intr-o singura camera, si chiar sunt multi. Sapte suflete, 5 copilasi de varste apropiate si parintii. Aaa, nu, sunt negriciosi e adevarat, dar nu sunt tigani.
Se trezesc la primele ore ale diminetii, cei mari rad si vorbesc mult si foarte tare dar nici cei mici nu se lasa mai prejos, fac larma destula, chiar tipa, cateodata am impresia ca de foame. Traim vremuri grele si zau ca nu-i condamn pe bietii parinti daca nu le pot asigura copiilor cele necesare. De altfel, adultii muncesc din greu, sunt intr-un continuu du-te vino. Spuneam ca se trezesc devreme si sunt galagiosi, Eva s-a invatat cu larma facuta de cei mici si mereu imi atrage atentia: Auzi, mami! Ii auzi?
Ii aud mama!
Hai mami, sa mergem la ei, vrei?

Totusi, sunt mai civilizati decat altii, macar seara se culca devreme, cand venim noi din parc, la ei e liniste deplina. Eva mai tipa pe scari, dar ii atrag atentia: sssst! Liniste, vecinii dorm! Si duce si ea un deget la gurita, iar cat descui usa se tot uita in sus pe scari. Aproape ca s-au imprietenit si mai ca mi-e ciuda cand ma gandesc ca vor pleca. Azi le-am facut cateva fotografii pe fuga, dar maine promit sa ma duc cu trepiedul si am sa-i surprind cum se joaca. Copiii sunt tare frumusei, desi trasatura distinctiva a familiei e ditamai gura, parca zici ca-s rude cu Mick Jagger. Vreti sa-i vedeti?

14 gânduri despre „Vecinii mei

    adelamaria a spus:
    25 Mai 2010 la 2:46 PM

    M-ai prins! 🙂 Chiar m-ai prins 🙂 Eram tare curioasa sa vad 5 prichindei cu gura pana la urechi! 🙂

    roxana a spus:
    25 Mai 2010 la 3:09 PM

    ha, ha!

    ce m-as face eu fara postarile tale, cum as mai bea cafeaua?

    Cătălina a spus:
    25 Mai 2010 la 8:11 PM

    Ha ha ha! Mi-a plăcut :))) Chiar că… la asta nu mă aşteptam!

    Ami a spus:
    25 Mai 2010 la 8:15 PM

    Si eu am la tata!:)))In fiecare an vin!

    Andreea a spus:
    25 Mai 2010 la 8:27 PM

    Da, si pe mine m-ai prins:) Foarte frumosi.

    Mamiţuni a spus:
    25 Mai 2010 la 8:27 PM

    Foarte faina intorsatura de condei!

    theodora0303 a spus:
    25 Mai 2010 la 9:52 PM

    Superb! 🙂

    dudumic a spus:
    25 Mai 2010 la 10:54 PM

    Ce ne-ai dus……..eram gata gata sa vad cum arata niste pusti bronzati cu gura pana la urechi, si fomisti!

    adra_bell a răspuns:
    26 Mai 2010 la 8:22 AM

    Ma bucur ca v-a placut! Randunelele vin de vreo 10 ani, acum au trei cuiburi, unul e folosit ca dormitor, cand mai cresc puii, parintii se muta in alt dormitor, si mai ramane o camera pe care o folosesc ca sala de antrenament pentru zbor, aterizari si decolari. Ma mira ca sunt cinci pui, anul trecut au fost patru, dar unul a cazut din cuib. Mi-e teama sa nu se intample la fel si anul acesta

    miha a spus:
    26 Mai 2010 la 9:22 AM

    Super tare! :)))

    renata a spus:
    26 Mai 2010 la 2:50 PM

    cat de tare, eu m-am prins cand ai spus ca iarna pleaca! dar asta si pentru ca vedeam la mamaie pe scara blocului un astfel de cuibulet in fiecare primavara, tare curioasa mai eram sa vad puii. aproape la fel de curioasa cum eram sa prind cucul din ceasul cu cuc care canta la ora fixa… pana am reusit sa-l prind de cioc urcandu-ma pe un scaun si mare mi-a fost dezamagirea sa constat ca-i de jucarie:(!

      adra_bell a răspuns:
      27 Mai 2010 la 9:21 AM

      Ce norocoasa ai fost ca ai prins cucul:)) Eu stiam ca nu real, dar imi imaginam ca e o jucarie insufletita si eram convinsa ca stie cand il pandesc si se fereste.
      Doua cuiburi de randunele aveam la casa cand eram copil si mereu ma cataram sa vad puisorii

    Puiul. Versiunea cu happy-end « About Eva a spus:
    2 Iunie 2010 la 8:02 AM

    […] ieri nu am devenit ecologistii de azi. Inapoi la puiul nostru. S-a intamplat exact ce ma asteptam, un blegut a cazut din cuib. L-am gasit ieri, jos, pe ciment, stingher si […]

    Bloguri de martie « About Eva a spus:
    30 Martie 2011 la 8:44 AM

    […] Stiu ca ploua si-i urat, dar asa pare din interior, odata ce-am deschis fereastra m-a izbit un aer de primavara, corcodusul de sub balcon e inmugurit, vecinul lui mar va inflori intr-o simfonie alb-roz si vor sosi cat de curand prietenele noastre de la 4. […]

Lasă un răspuns

