Enigel si bisericuta din lemn

Publicat pe Actualizat pe

Eu am reusit sa-mi cumpar mult-ravnitele culori pentru textile, asa ca vor aparea frecvent noi si noi opere de arta, create pentru bucuria picilor. In plan: Pocoyo, Tchoupi si alde Peppa pig


Eva a plecat suparata că oile nu au vrut sa se joace cu ea, in pofida explicatiilor mele ca sunt doar niste biete oi proaste si fricoase, e convinsa ca s-au comportat urat. Micuta domnisoara de la oras s-a plans tot timpul ca nu exista trotuar si ca pe ea o inteapa iarba la picioare. A adunat totusi niste flori, pe care le-a uitat pe veranda.


Enigel, Enigel,
Ti-am adus dulceată, iacă,
Uite fragi, tie dragi
Ia-i si toarnă-i in puiacă

– Rigă spân, de la sân.
Multumesc Dumitale.
Eu mă duc să culeg
Fragii fragezi, mai la vale.

categoria ghiciul comestibil


Cu iarba pana la brau, ne-am indreptat spre bisericuta din lemn a satului. In drum, am dat peste vreo trei „pacle”, rude mai mici ale vulcanilor noroiosi. Am gasit biserica in centrul unui cimitir cu cateva cruci. Un preot vine din cand in cand, de la comuna, sa slujeasca aici. Satul e depopulat, casele sunt la distante mari, drumul spre cimitir era inierbat, abia se mai vedeau urme de roti.

Usa de la intrare era legata cu o sarma, s-a deschis scartaind, soarele intra pe geam si lumina cele cateva icoane din lemn. Localnicii spun ca biserica are cateva secole si ca in timp ar fi alunecat mai devale.

Putin mai sus am gasit clopotul neinstalat al bisericii si pe paznicul lui patruped

13 gânduri despre „Enigel si bisericuta din lemn

    ayandari a spus:
    7 Iunie 2010 la 10:39 AM

    minunate foto, unde sunt locurile astea pline de soare si liniste?

      adra_bell a răspuns:
      7 Iunie 2010 la 2:14 PM

      prima e de pe drum, langa Urziceni
      a doua e un parc din Bz
      celelalte sunt la Runcu, un sat din regiunea deluroasa, tine de com Pârscov

    roxana a spus:
    7 Iunie 2010 la 5:17 PM

    Frumos! Domnisoara Eva are o mamica cu suflet mare!

      adra_bell a răspuns:
      7 Iunie 2010 la 9:25 PM

      Mersi Roxana, nu stiu cat e de adevarat, dar e clar ca noi nu suntem genul hotel si piscina

    visalb a spus:
    7 Iunie 2010 la 7:18 PM

    Ce frumoase fotografii! Imi place mult cea cu oaia si cea cu fetita! Unde e satul acesta uitat de lume? 🙂 Mi-e dor si mie de-un loc asa, uitat de agitatia si impanzit de liniste. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      7 Iunie 2010 la 9:24 PM

      Multumesc, sunt magulita si tu ai fotografii foarte frumoase pe blog. Oaia are un adevarat pictorial, era foarte haioasa, statea pitita dupa lemnele alea si se uita foarte curioasa la noi. Satul e in jud Buyau, nu stiu daca asta reiese de mai sus

    Aproapealb a spus:
    7 Iunie 2010 la 7:20 PM

    Aaaa… am citit abia acum comentariile mai sus legate de locatie. Scuze! 🙂

    svea a spus:
    7 Iunie 2010 la 10:27 PM

    Foarte reusite fotografii! Cu adevarat deconectante!

      adra_bell a răspuns:
      8 Iunie 2010 la 11:10 AM

      Multumesc Svea, se pare ca ne deconectam reciproc:)

    mamica_de_sebastian a spus:
    8 Iunie 2010 la 8:52 AM

    Intr-o biserica aproape parasite cred ca-ti gasesti mai repede linistea si pacea decint intr-una populata.Cit despre fragute si coacaze…la noi inca sint cu floare:))
    Iar Eva a fost mortala cu replica privitoare la oi:))

      adra_bell a răspuns:
      8 Iunie 2010 la 11:11 AM

      Da, suparare mare cu oile alea, adevarul e ca si eu ma asteptam sa fie mai bine-crescute:)) Deci ai raspuns la foto-ghici, super, eu credeam ca arata altfel coacazele

    Doina a spus:
    8 Iunie 2010 la 3:28 PM

    Ma bucur pentru voi, se pare ca ati avut un sfarsit de saptamana in cvasi-salbaticie.
    Realismul si simplitatea fireasca a fotografiilor tale ne fac bine si noua.
    Multumesc pentru Ion Barbu, „picura” niste versuri atat de frumoase.
    Dar ati avut si putin noroc, caci daca veneati astazi, draguta Enigel, aflata in cautarea Soarelui, s-ar fi oprit cu siguranta la Buzau. Si exista pericolul sa va pape fragii micuti si parfumati.

      adra_bell a răspuns:
      8 Iunie 2010 la 3:56 PM

      eh, ce sa mai gasesca fragi ca i-a mancat Eva. Nu chiar pe toti, da’ a bagat pana n-a mai putut. De altfel, capsuni nu mananca….

Lasă un răspuns

