Viata ca o ciocolata

Publicat pe Actualizat pe

Dupa ce a mancat fara chef salata de cartofi, isi ia un coltuc de paine si se urca in pat. Sta cu capul pe pieptul meu si musca pofticios din paine:
Mami, painea este ca o ciocolata!

La micul-dejun:
Vreau ciocolata, vreau ciocolata!
Dupa ce termini de mancat merge tati sa-ti ia ciocolata.
Nu vreau sa-mi ia tata ciocolata, vreau sa-mi ia Matei ciocolata.
Eva, Matei e un baietel mic, nu are bani pentru ciocolata.
Matei e prietenul meu si el imi aduce ciocolata
.

7 gânduri despre „Viata ca o ciocolata

    visalb a spus:
    10 Iunie 2010 la 10:39 AM

    🙂 🙂

    miha a spus:
    10 Iunie 2010 la 2:54 PM

    Eheheeee…ce bine-ar fi de-ar fi toate ca o ciocolata. :))))

      adra_bell a răspuns:
      11 Iunie 2010 la 6:13 AM

      pentru Eva lumea toata e o ciocolata

    Draw For Joy a spus:
    10 Iunie 2010 la 5:45 PM

    Vezi, este o femeie in devenire Eva. Ea stie ca Matei fiind prietenul ei are datoria sa ii satisfaca dorintele.

      adra_bell a răspuns:
      11 Iunie 2010 la 6:12 AM

      :))Doar ca Matei nu cred ca stie

    lenache a spus:
    11 Iunie 2010 la 6:06 AM

    „-)) Ca intotdeauna, Eva !!!!

    Doi afoni si un copil care nu vorbeste iti canta „La multi ani”! si se gandesc sa te incante cu ciocolata data viitoare cand ne vedem. Nu de-alta, dar stim ca nu te dai in vant dupa ea :-))
    Sa ne traiesti si …Bun venit in clubul celor „peste …”!

      adra_bell a răspuns:
      11 Iunie 2010 la 6:14 AM

      Multumesc, bine te-am gasit:D So, d-acuma suntem la „expirati”…
      Mai bine imi mai cantati o data si mancati voi ciocolata

Lasă un răspuns

