And also ding-ding-dong

Publicat pe Actualizat pe

Habar n-am ce zice dar intotdeauna am crezut ca e despre mine

LE. Eva a venit d-afara cu o floare rupta si un carton cu prajituri. La multi ani, mai mami, ti-am adus o floare-balon (crin) si ceva de mancare . Plus un pupic foarte dulce:)

16 gânduri despre „And also ding-ding-dong

    Lala a spus:
    11 Iunie 2010 la 1:32 PM

    Te sarbatoresti doamna?
    In cazul in care da, la multi, multi ani fericiti si de la noi!

    abramburika a spus:
    11 Iunie 2010 la 1:39 PM

    Si asa-i ca a fost floarea cea mai parfumata si prajiturile cele mai dulci din viata ta? La multi ani cu sanatate!!!

    adra_bell a răspuns:
    11 Iunie 2010 la 2:40 PM

    Ma sarbatoreste lumea:) Multumesc!
    Dupa care mi-a cantat la multi ani cu gura plina de tort (adica prajituri cu lumanarica) si manjita toata. A fost foarte frumos. Aaaa, si mi-a mai zis : Mami, e ziua ta azi, te cheama Eva-Elena. deh, reminiscente de la ultima sarbatorire in familie

      abramburika a spus:
      11 Iunie 2010 la 2:45 PM

      Hahahahaaa … draga de ea!! Ce pofta mi-ai facut de prajituri made in Ro!!!

    mariana a spus:
    11 Iunie 2010 la 3:31 PM

    Sa traiesti multi ani si sanatosi….fie ori nu ziua ta astazi. Ce haioasa…”la multi ani mai mami!”

      adra_bell a răspuns:
      12 Iunie 2010 la 11:37 AM

      este:) mai bine zis a fost… multumesc

    roxana a spus:
    11 Iunie 2010 la 3:48 PM

    La multi anisori cu prajituri si zambete de fetita desteapta si frumoasa, mami!

      adra_bell a răspuns:
      12 Iunie 2010 la 11:37 AM

      multam! Ale naibii prajituri, ce bune’s astea’s din comert…

    Cătălina a spus:
    12 Iunie 2010 la 9:40 AM

    La mulţi ani, mami dragă 🙂

    Luca si Roxana a spus:
    12 Iunie 2010 la 10:15 AM

    La multi ani, mami de Eva, sa fii sanatoasa!
    Va pupam si abia asteptam sa va vedem la mare! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Iunie 2010 la 11:38 AM

      da, sigur ne vedem, tot la 2 Mai venim si anu’ asta. Multumesc pentru urare si Eva trimite un pupic chinezesc pe varful nasului:))

    corinamirela a spus:
    12 Iunie 2010 la 1:01 PM

    LA MULTI ANI FERICITI SI PLINI DE BUCURII! Multa sanatate iti doresc si te felicit ca reusesti, chiar si in atmosfera si conditiile din Romania actuala sa pastrezi in jurul tau si al copilei tale dulci asa o lume frumoasa si minunata!
    Te salutam din Elvetia si-ti dorim o zi si o viata minunata!

    mamica_de_sebastian a spus:
    12 Iunie 2010 la 3:05 PM

    La multi ani si din partea noastra, mai mami:))

    salmi a spus:
    12 Iunie 2010 la 6:06 PM

    Multi multi ani mami de Eva cea scumpa!

    adra_bell a răspuns:
    13 Iunie 2010 la 7:21 AM

    Multumesc, fetelor! E oarecum suparator, d-acum sunt mai aproape de 40 decat de 30, dar Eva m-a facut sa ma simt mai tanara decat eram acum 5 ani:) Alambicata exprimare….

Lasă un răspuns

