Mituri urbane

Publicat pe Actualizat pe


(sursa foto)
Savuros si trist, comic si  amar,  Amintiri din epoca de aur este  despre legendele urbane din perioada comunismului. Eu stiu de  una dintre ele, co-autorul de alta, si am gasit o colectie intreaga aici. Merita vazut,  mi-am amintit lucruri pe care le credeam demult uitate, ca de exemplu cum sunau aplauzele si strigatele de Uraaa! Uraaa!

2 gânduri despre „Mituri urbane

    Ami a spus:
    13 Iunie 2010 la 7:48 PM

    Le-am vazut si noi pe la sfarsitul anului trecut! Ai vazut ala cu porcul care explodeaza? :)))

    adra_bell a răspuns:
    14 Iunie 2010 la 6:21 AM

    da:)) am inteles ca ar mai fi o serie

Lasă un răspuns

