Sedinta foto cu o caprioara giurgiuveana

Publicat pe Actualizat pe

Ca o replica la caprioara din Stockholm, a noastra vorbeste romaneste, si nu e chiar in oras, ci langa. Asta fiindca orasele romanesti sunt niste paduri de beton, deloc prietenoase cu oamenii sau cu animalele. Daca noi n-avem scapare, animalele au, imprejurimile sunt populate cu iepuri, arici, serpi, tot felul de pasari (langa Giurgiu este chiar o rezervatie ornitologica) si caprioare.

8 gânduri despre „Sedinta foto cu o caprioara giurgiuveana

    svea a spus:
    13 Iunie 2010 la 10:43 PM

    Wooow, dar ai surprins-o super! Eu m-am chinuit de mi-au iesit ochii! :)) Ca o vedeam bine doar prin obiectiv! 🙂 Desi eram in plin cartier suedez, printre.. case, ce-i drept, eu eram pe alta strada si ea pe strada, ce se intersecta cu strada pe care ma aflam eu, pe la jumatate, destul de departe de mine!
    Repet, super instantaneu!

      adra_bell a răspuns:
      14 Iunie 2010 la 6:33 AM

      Pai am trisat oleaca, e cam domesticita. Dar sunt multe caprioare in zona, eu am o mare iubire pentru ele, in clasa a XI-a tata a gasit intr-un lan de grau un pui foarte mic. Din pacate l-a luat si l-a adus acasa. L-am hranit cu biberonul, era foarte atasat de mine.

        svea a spus:
        14 Iunie 2010 la 7:30 AM

        Eeee, domesticită sau nu, e bine că ne desfătăm privind-o, graţie instantaneului tău! Care e foarte reuşit! Reiese din poză blândeţea dar şi sfiiciunea ei. A mea, tare zglobie a mai fost, pui fiind, chinuindu-mă s-o imortalizez cât de cât. Am zis merci, că altă dată am mai dat nas în nas cu iepuri zvăpăiaţi, dar n-a fost chip nici măcar să scot aparatul, d-apoi să mai încerc să mă chinui de-un instantaneu, două acolo! 🙂

        adra_bell a răspuns:
        14 Iunie 2010 la 9:25 AM

        iepuri am vazut si eu p-aici, dar cel mai tare m-a suparat o vulpe care n-a vrut sa fie fotomodelul meu:))

    lenache a spus:
    14 Iunie 2010 la 8:22 AM

    Ce frumos! Vrem si noi la caprioare!!!!
    Pupam!

    Aproapealb a spus:
    14 Iunie 2010 la 1:22 PM

    Wow! Miiinunata! Ce mi-ar fi placut sa vad si eu un animalut ieri prin padurile Clujului, macar un iepure…

      adra_bell a răspuns:
      14 Iunie 2010 la 3:57 PM

      Trebuie sa fie, sunt sigura. Iepuri am tot vazut p-aici dar nu ma iluzionez ca as putea fotografia vreunul. De iepuri, vulpi, arici, serpi cred ca-s pline padurile Romaniei

Lasă un răspuns

