Comana (partea I)

Publicat pe Actualizat pe

adica manastirea, unde am mai fost, acum doi ani. Localitatea e destul de aproape de Bucuresti, probabil 30 de km, drumul e bun, manastirea veche si frumoasa, in spate are un debarcader de lemn care coboara in mlastina, Eva s-a distrat de minune alergand p-acolo, iar eu am vazut cele mai mari libelule posibile, cam cat un pitigoi. Satul e inconjurat de mlastina, numita pompos Delta Neajlovului si de o padure maiestoasa, ramasite din codrii Vlasiei. Nu am gasit unde sa mancam, pensiunea a ars anul trecut si acum e in renovare. Am intrat intr-un fel de club, centru de recreere, n-am idee ce era, cu spatii largi, rotocol pentru cai, loc de joaca, pauni, barci si multi neni si tanti care se plimbau p-acolo cu masinute de golf, dar de mancare n-aveau, cica ofera numai mese organizate, de unde am dedus ca noi trei suntem vraiste. Probabil Eva ne da acest aspect, nu degeaba noua ei porecla e Taz.

9 gânduri despre „Comana (partea I)

    roxana a spus:
    20 Iunie 2010 la 4:56 PM

    foto 3 e cu mesaj hazliu!
    Te pricepi de minune la compozitie, bravooo!
    Pupam Tazmanian flamand!

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2010 la 8:25 PM

      :)) un pic e cu mesaj. Eh, nu ma pricep deloc doar imi dau si eu silinta

    mariana a spus:
    20 Iunie 2010 la 7:30 PM

    Ador fotografiile noi cu nuanta veche de alb negru….

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2010 la 8:34 PM

      si eu:) era bine daca le-as fi facut direct din aparat…

    svea a spus:
    20 Iunie 2010 la 8:32 PM

    Foarte bune fotografii! Ultima, e preferata mea! 🙂 Normal! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Iunie 2010 la 8:38 PM

      he, he, Taz:) N-ai zice daca te iei dupa poza asta….

    adra_bell a răspuns:
    21 Iunie 2010 la 6:44 AM

    in sfarsit, mi-a venit cuvantul lipsa, cred ca manej se numeste rotocolul pentru cai:))

    adelamaria a spus:
    21 Iunie 2010 la 2:39 PM

    Da, am remarcat si eu mesajul hazliu 🙂
    Ultima imagine e insa preferata mea :)) E incredibil cat a crescut Eva si totusi privirea i-a ramas aceeasi, superba! 🙂
    PS. Eu te cred ca-i Taz – mama stie intotdeauna cel mai bine 🙂

    adra_bell a răspuns:
    21 Iunie 2010 la 4:41 PM

    Taz, clar. ca un vartej, pe unde trece, lasa dezastru, tipa la noi etc

Lasă un răspuns

