Week-end banal

Publicat pe Actualizat pe

Si poze de we banal-giurgiuvean petrecut la malul Dunarii a mare si umflate – nu-i pericol, aici nu se revarsa cu una cu doua – si printre ciulini – intra la categoria flori preferate, da’ sa nu mai spuneti ca rade lumea de mine

6 gânduri despre „Week-end banal

    mariana a spus:
    28 Iunie 2010 la 3:57 PM

    Minunata prima foto, insa nu reusesc sa inteleg ce e si unde!

    adra_bell a răspuns:
    28 Iunie 2010 la 4:47 PM

    e in port, un ponton (lemnul) si un vas ancorat

    mamica_de_sebastian a spus:
    29 Iunie 2010 la 6:44 AM

    Prima foto intr.adevar ma duce cu gindul la mare:)

      adra_bell a răspuns:
      1 Iulie 2010 la 11:09 AM

      pana la urma si Dunarea tot la mare ajunge:)

    zoozie a spus:
    30 Iunie 2010 la 11:32 AM

    Da, prima poza cchiar te duce cu mintea in alte parti, eu credeam ca e un geam imens cu draperii albe! Si o floare la fereastra…

      adra_bell a răspuns:
      1 Iulie 2010 la 11:10 AM

      da, arata si ca o fereastra. mi-ar fi placut sa fie adevara si sa fie a mea. Iar prin ea sa vad marea/oceanul

Lasă un răspuns

